Snap die ‘BN’ers’ naast die darters sowieso niet. Voegen geen klote toe. Ik heb liever 6x Jerry dan 6x een voetbalmongool. Viaplay en eerder ook de RTL7 redactie denken dat ze te maken hebben met mongooltjes als kijker.quote:Op dinsdag 30 december 2025 16:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zet iedere keer het geluid uit bij de ‘analyses’. Veel te hysterisch. Waarom ze nu iedere middagsessie Jerry met een willekeurige mongool van eerst PSV, toen Ajax en nu Feyenoord doen, is mij een raadsel.
Al besproken.quote:Op dinsdag 30 december 2025 16:45 schreef Szura het volgende:
Bunzing trouwens naar P5 nu, kan vanavond P7 zijn
Die topcoach en Kwakman hebben nog wel wat te vertellen, dus daar had ik niet zo’n moeite mee. Weghorst kan oprecht darten en zat zo onwijs aan de kalmeringsmiddelen dat dat ook wel te doen viel.quote:Op dinsdag 30 december 2025 16:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Snap die ‘BN’ers’ naast die darters sowieso niet. Voegen geen klote toe. Ik heb liever 6x Jerry dan 6x een voetbalmongool. Viaplay en eerder ook de RTL7 redactie denken dat ze te maken hebben met mongooltjes als kijker.
Nou ja..quote:Op dinsdag 30 december 2025 16:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Snap die ‘BN’ers’ naast die darters sowieso niet. Voegen geen klote toe. Ik heb liever 6x Jerry dan 6x een voetbalmongool. Viaplay en eerder ook de RTL7 redactie denken dat ze te maken hebben met mongooltjes als kijker.
Gauw tussen de twee potjes in even de tas uitgepakt en de wasmachine aan gezet.quote:
Ja lekker man beetje die flappomaat uit de muur rukken en zoquote:Op dinsdag 30 december 2025 16:46 schreef Szura het volgende:
[..]
Lekker bank beroofd in Gelsenkirchen?
Zet er gewoon twee darters of ex profs neer. Bij een analyse bij ESPN pruim je toch ook geen Inge de Bruin naast Hans Kraaij of wel dan.quote:Op dinsdag 30 december 2025 16:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die topcoach en Kwakman hebben nog wel wat te vertellen, dus daar had ik niet zo’n moeite mee. Weghorst kan oprecht darten en zat zo onwijs aan de kalmeringsmiddelen dat dat ook wel te doen viel.
Maar een hoop bn’ers zitten er vooral voor hun eigen BV, of zitten maar een beetje dom te lullen zonder enige kennis. Daar heb je niks aan.
Die zei alleen maar dingen op zo'n lege manier als voetballers na een wedstrijd, die gewoon precies zeggen wat er gebeurde en wat we net allemaal gezien hebben.quote:
Ja hebben we het al over gehad.quote:Op dinsdag 30 december 2025 16:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gauw tussen de twee potjes in even de tas uitgepakt en de wasmachine aan gezet.
Misa Krajicek welquote:Op dinsdag 30 december 2025 16:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zet er gewoon twee darters of ex profs neer. Bij een analyse bij ESPN pruim je toch ook geen Inge de Bruin naast Hans Kraaij of wel dan.
Da's al heel wat.quote:Op dinsdag 30 december 2025 16:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die zei alleen maar dingen op zo'n lege manier als voetballers na een wedstrijd, die gewoon precies zeggen wat er gebeurde en wat we net allemaal gezien hebben.
Je wat?quote:Op dinsdag 30 december 2025 16:49 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik wordt he-le-maal gek van dat oeverloze gezwets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |