Je bedoelt waarschijnlijk afhankelijk van de man die ze het paspoortje en de euro's geeft?quote:Op woensdag 31 december 2025 09:48 schreef mortalkees het volgende:
[..]
Pasaporte , euro's. Vrouwen zien mannen als een soort van ladder. Een trap om naar boven toe te klimmen. Verschil is dat vrouwen uit de buitenland wel vaak meer traditioneel zijn met hun denkwijze. De kans op scheiding wordt daardoor lager.
Nee hoor. Je kan daar gewoon afspraken maken voordat je haar ''serieus'' neemt.quote:Op woensdag 31 december 2025 09:49 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
En dan mag je ook elke maand een flink bedrag aan haar familie overmaken, maar dat heeft er niks mee te maken hoor.
ja nee je moet niet vrouwvriendelijk gaan lopen doenquote:Op woensdag 31 december 2025 09:51 schreef mortalkees het volgende:
[..]
Ik zou maar uitkijkenn met je vrouwvriendelijk gedrag want voor je het weet verklaard de vrouw zich de nieuwe president in jou huis. Vrouwen zijn net kinderen , je moet wel weten hoe om te gaan met zoeen wezen.
Als het ze alleen om het geld zou gaan, waarom staan die vrouwen dan wel in de rij voor Nederlandse mannen, maar niet voor mannen uit landen als Saoedi-Arabië, Bahrain, Qatar of de Verenigde Arabische Emiraten?quote:Op woensdag 31 december 2025 09:47 schreef Hexagon het volgende:
Een mooie portemonnee voor haar en haar familie natuurlijk.
Je moet ze kort houden, die vrouwtjes!quote:Op woensdag 31 december 2025 09:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja nee je moet niet vrouwvriendelijk gaan lopen doen
Dat is toch alleen maar positief als ze afhankelijk is van de man. ik persoonlijk wil geen ''strong independent boss bitch''. Heb geen zin om gif toe te laten in mijn woning. of ze is feminine en traditioneel of ze mag opruttequote:Op woensdag 31 december 2025 09:52 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Je bedoelt waarschijnlijk afhankelijk van de man die ze het paspoortje en de euro's geeft?
Als je je daar van bewust bent, go your gang.
De mannen met geld hebben in die genoemde landen niet te klagen.quote:Op woensdag 31 december 2025 09:53 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Als het ze alleen om het geld zou gaan, waarom staan die vrouwen dan wel in de rij voor Nederlandse mannen, maar niet voor mannen uit landen als Saoedi-Arabië, Bahrain, Qatar of de Verenigde Arabische Emiraten?
Is dat zo? Waar blijkt dat uit?quote:Op woensdag 31 december 2025 09:47 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik zal je uit de droom helpen: dat is echt niet alleen om het paspoort. Op een of andere manier staan Nederlandse mannen wereldwijd bekend als mannen die vrouwen met respect behandelen. En vooral vrouwen uit landen waar de mannen niet zo vrouwvriendelijk zijn, waarderen dat.
Ik hoef niemand naar de mond te praten om geen problemen te hebben met het andere geslacht.quote:Op woensdag 31 december 2025 09:04 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval geen problemen ervaren met het vinden van dates en relaties. Dus dan mijn houding naar vrouwen inderdaad vast beter werken dan die van de gemiddelde incel. Want die willen uiteindelijk ook dat resultaat, en krijgen dat niet met hun gedrag.
En het is ook helemaal geen aangeboren eigenschap van me. Dat heb ik in mijn jongere jaren geleerd door fouten te maken en daar wat van te leren. Incels kunnen dat ook, ze doen het alleen niet.
Maar blijkbaar is leren van je fouten helemaal uit tegenwoordig. Liever geven we collectief vrouwen de schuld. Dat is lekker makkelijk. Ook al gaat dat afstotelijke gedrag niet opleveren wat ze willen.
je hoeft niet perse haar tanden eruit te hoeken , echter je miet wel je musciline mannelijke frame behouden. Vrouwen verliezen hun respect voor mannen die vrouwelijk gedrag vertonen.quote:Op woensdag 31 december 2025 09:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja nee je moet niet vrouwvriendelijk gaan lopen doen
Er zijn in Nederland (denk ik) meer vrouwen te vinden die er tussen in zitten.quote:Op woensdag 31 december 2025 09:54 schreef mortalkees het volgende:
[..]
Dat is toch alleen maar positief als ze afhankelijk is van de man. ik persoonlijk wil geen ''strong independent boss bitch''. Heb geen zin om gif toe te laten in mijn woning. of ze is feminine en traditioneel of ze mag oprutte
Dat zou best kunnen echter de opvoeding is toch helaas vaak woke en feministisch. Dus gewoon uit de buurt blijven van dat gif. Ik heb geen zin in problemen zoals een scheiding waarna ik dakloos op straat mag leven. En dan nog niet gesproken over alle ellende thuis met haar boss-bitch gedrag. Nope doe mij maar gewoon een importje , een traditionele feminine vrouw. Heerlijk.quote:Op woensdag 31 december 2025 09:56 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Er zijn in Nederland (denk ik) meer vrouwen te vinden die er tussen in zitten.
wat is vrouwelijk gedragquote:Op woensdag 31 december 2025 09:55 schreef mortalkees het volgende:
[..]
je hoeft niet perse haar tanden eruit te hoeken , echter je miet wel je musciline mannelijke frame behouden. Vrouwen verliezen hun respect voor mannen die vrouwelijk gedrag vertonen.
Niet gek, als je zo’n toontje aanslaat tegen vrouwen. Degenen met zelfrespect zijn dan inderdaad zo weg, heeft niks met feminisme te maken.quote:Op woensdag 31 december 2025 09:55 schreef mortalkees het volgende:
[..]
je hoeft niet perse haar tanden eruit te hoeken , echter je miet wel je musciline mannelijke frame behouden. Vrouwen verliezen hun respect voor mannen die vrouwelijk gedrag vertonen.
Dit vind ik altijd zo cringe aan die PUA taal. Er zit afhankelijk van wat er wordt gezegd, altijd wel enige tot relatief veel waarheid in maar het wordt altijd zo walgelijk verpakt en als een soort absolutisme.quote:Op woensdag 31 december 2025 09:55 schreef mortalkees het volgende:
[..]
Ik heb een hond, die doet ook wat ik zeg.quote:Op woensdag 31 december 2025 09:58 schreef mortalkees het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen echter de opvoeding is toch helaas vaak woke en feministisch. Dus gewoon uit de buurt blijven van dat gif. Ik heb geen zin in problemen zoals een scheiding waarna ik dakloos op straat mag leven. En dan nog niet gesproken over alle ellende thuis met haar boss-bitch gedrag. Nope doe mij maar gewoon een importje , een traditionele feminine vrouw. Heerlijk.
Heb momenteel relatie met zoeentje uit het buitenland , ze is bezig met het leren van de taal. Zo super om dat te mogen mee maken , een vrouw die haar man gewoon respecteerd en doet wat hij zegt.
Geen grenzen hebben , onderdanig tegenover de vrouw , pro-feminist / woke uithangen , doen alsof man en vrouw gelijken zijn (woke). Niet durven eisen dat de vrouw onderdanig moet zijn tegenover de man etc.quote:
Maar doet ie ook de afwas?quote:Op woensdag 31 december 2025 10:00 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik heb een hond, die doet ook wat ik zeg.![]()
Idioot.
Bang voor de concurrentie?quote:Op woensdag 31 december 2025 10:00 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Idioot.
Ja hoor, zet de vuile borden op de grond, likt ie ze nog blinkend schoon ook.quote:
quote:Op woensdag 31 december 2025 10:01 schreef mortalkees het volgende:
[..]
Geen grenzen hebben , onderdanig tegenover de vrouw , pro-feminist / woke uithangen , doen alsof man en vrouw gelijken zijn (woke). Niet durven eisen dat de vrouw onderdanig moet zijn tegenover de man etc.
Of om het simpeler aan te geven , moslims hebben gelijk over vrouwen. Doe gewoon hoe de moslims het doen.
Ik begon op dates ook nooit hele discussies over feminisme. Dus het is inderdaad niet nodig om mijn FOK-posts daar te gaan herhalen. En heb ook geen linnen tasje met tampons erin bij me dus ook in dat andere typetje herken ik me al niet.quote:Op woensdag 31 december 2025 09:55 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik hoef niemand naar de mond te praten om geen problemen te hebben met het andere geslacht.
Nee dus want ze neemt expliciet de emotioneel onvolwassen man op de korrel en somt daarbij een hoop gedragingen en eigenschappen op. Wie zich er niet in herkent, hoeft zich dus niet aangesproken te voelen.quote:Verder zegt de laatste alinea alles: de column geeft collectief mannen de schuld. En dat vind jij a ok. Maar andersom zie je wel dat het belachelijk is.
Ze doet letterlijk ALLES wat ik van haar vraag. Voor haar is dat heel normaal. Ze vind dat mannen en vrouwen geen gelijken zijn. Ik ben zeer tevreden met haar. Ik pak liever de vliegtuigje om zoeen relatie te hebben dan te moeten dealen met een boss-bitch feminist.quote:Op woensdag 31 december 2025 10:00 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Idioot.
Dit nummertje kwam uit net na dat nummer van TLC. Het heeft volgens mij nog wel de top 40 gehaald. Het was ook van mijn radar tot dat je vertelde dat het nummer van Kanye de andere kant vertegenwoordigde van het nummer van TLC.quote:Op woensdag 31 december 2025 09:36 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dit nummer bestond lol. Jammer dat ze geen R&B zanger voor de chorus hadden, want het is een goede persiflage maar de matige zang is een beetje kut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |