Ze heeft wel een leuke substackquote:
Tja had je maar mijn hont moeten zijnquote:Op dinsdag 30 december 2025 12:14 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Als iemand dit zou zingen tegen mij zou ik al om zijn
Ja gezelligquote:Op dinsdag 30 december 2025 12:14 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Jullie zijn goed bezig. Eens zien of ik mevrouw EDMAN EDVROUW- zo ver krijg dat we volgend jaar allebei t2000'en
Moet zij wetenquote:
Nothing beats a dog!quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tja had je maar mijn hont moeten zijn
Fijne bandquote:Op dinsdag 30 december 2025 12:15 schreef BillDauterive het volgende:
Het lied van zojuist was een origineel van Perfume Genius natuurlijk.
Perfume Genius GODquote:
quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:15 schreef Gretzl het volgende:
I can't help falling in love with you![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het heerlijk hysterischquote:Op dinsdag 30 december 2025 12:16 schreef Gretzl het volgende:
Nog steeds een gruwelijke hekel aan het meeste wat Gehaktbrood heeft gemaakt, en dat is echt niet alleen omdat ik vegetariër ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is ontzettend kitsch, maar wel lekkere kitsch. Net als Muse en die band van Welcome to the black paradequote:Op dinsdag 30 december 2025 12:16 schreef Gretzl het volgende:
Nog steeds een gruwelijke hekel aan het meeste wat Gehaktbrood heeft gemaakt, en dat is echt niet alleen omdat ik vegetariër ben
het wordt besproken in ons werkoverlegquote:Op dinsdag 30 december 2025 12:17 schreef Diaan73 het volgende:
Even for the record..ik heb net hamkaas croissantjes voor peaceman meegenomen van de winkel. Ik denk dat ik mag blijven.
Heel dat album is heerlijk, for crying out loud!quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:18 schreef hihohaswessam het volgende:
k vind alleen deze en two out of thee aint bad echt tof van bat out of hell, maar ach, twee van de zeven is niet slecht
Niet eens zelf bladerdeeg gemaakt en gevuld kaas en ham.quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:17 schreef Diaan73 het volgende:
Even for the record..ik heb net hamkaas croissantjes voor peaceman meegenomen van de winkel. Ik denk dat ik mag blijven.
Doet hysterische dansjes met @houdjemondquote:Op dinsdag 30 december 2025 12:17 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk hysterisch
quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
het wordt besproken in ons werkoverleg
quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:17 schreef Evenstar het volgende:
StemplaatOhja zelfs de kat van je huisplant had gestemd was het niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
Yes! *zet zonnebril op*quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:19 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Doet hysterische dansjes met @:houdjemond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |