SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Als je nu gewoon Bef Hard overdag doet, dan hoef je ook de lichten niet aan te houden.quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat is vanavond pas als @:ok01 terug is van haar personeelsborrel
Kan nu al hoor.quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat is vanavond pas als @:ok01 terug is van haar personeelsborrel
Maar hij heeft honderden liedjes.quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik heb het idee dat ik elke plaat van Bruce deze top 2000 wel gehoord heb
Ehm...quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:09 schreef SonicVolcano het volgende:
Trots zijn dat je uit de U S of A komt
Dit is een protestlied, past dus uitstekend.quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:09 schreef SonicVolcano het volgende:
Trots zijn dat je uit de U S of A komt
true, maar de eer is aan haarquote:
evenveel als Marco of minder?quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben Broes Broes moe.
Hij moet nog 6x toch?
Born to run, thunder road, the river, streets en Dancing in the dark denk ik?quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben Broes Broes moe.
Hij moet nog 6x toch?
Merol Godinnetjequote:Op dinsdag 30 december 2025 11:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het had een hit van Merol kunnen zijn...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Het probleem is dat men dat daar meestal niet eens weet...quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dit is een protestlied, past dus uitstekend.
quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:10 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Merol Godinnetje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Laat haar schaamhaar groeienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
En Tofferquote:Op dinsdag 30 december 2025 12:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Born to run, thunder road, the river, streets en Dancing in the dark denk ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |