Dit klopt, gelukkig.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:47 schreef DecoAoreste het volgende:
Als je dit niet kent heb je het hele jaar trouwens geen minuut Radio 2 geluisterd.
Dat klopt niet. Ik heb enkele uren tot tientallen uren Radio 2 geluisterd dit jaar maar ken dit niet.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:47 schreef DecoAoreste het volgende:
Als je dit niet kent heb je het hele jaar trouwens geen minuut Radio 2 geluisterd.
Dat is de enige mogelijkheid voor Eefje om in de Top 2000 te komen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:48 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Het zou me, oprecht, niets verbazen.
Een editie met eefje de visser wende dewolff Boudewijn de groot wies en Robin Kester lijkt me een topplanquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dat Eefje de Visser deel moet nemen aan De Beste Zangers.
Binnen 1 jaar mag ook wel graagquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:47 schreef Momo het volgende:
Dit is zoiets dat binnen 2 jaar misschien uit de lijst ligt
We moeten niet overdrijven. Dat is minstens zo tergend.quote:
Ik vond haar nummer met BLØF nog irritanter, die nietszeggende drek werd je ook de strot ingeduwd op R2quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:48 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ja ik kan me niet herinneren dat er in de geschiedenis van de zender zo verschrikkelijk gepusht is. Dat maakt het nummer nog irritanter.
Waarom zou je in godsnaam radio 2 luisteren als spotify bestaat?quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:47 schreef DecoAoreste het volgende:
Die vond ik nog wel semi-leuk.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:49 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ik vond haar nummer met BLØF nog irritanter, die nietszeggende drek werd je ook de strot ingeduwd op R2
De waarheid mag benoemd wordenquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We moeten niet overdrijven. Dat is minstens zo tergend.
Het origineel is een bengur.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We moeten niet overdrijven. Dat is minstens zo tergend.
Heeft ie Mexicaans gegeten?quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:49 schreef SonicVolcano het volgende:
Ring of Fire heeft Gordon ook regelmatig
Jij hebt duidelijk de campagne zet Boudewijn op 1 nooit bewust meegekregenquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:48 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ja ik kan me niet herinneren dat er in de geschiedenis van de zender zo verschrikkelijk gepusht is. Dat maakt het nummer nog irritanter.
Er mogen ook wel wat meer Eftelingmetalacts deelnemen. Het grote publiek kent Floor Jansen alvast, nu de rest nog.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Een editie met eefje de visser wende dewolff Boudewijn de groot wies en Robin Kester lijkt me een topplan
Het is echt kut om beelddenker te zijn *kotstquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:49 schreef SonicVolcano het volgende:
Ring of Fire heeft Gordon ook regelmatig
Oh ja.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk de campagne zet Boudewijn op 1 nooit bewust meegekregen
Nu heb ik een morbide nieuwsgierigheid naar de rest van playlistquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:50 schreef DecoAoreste het volgende:
Dit nummer stond in onze bevallingsplaylist!
Maar de kleine nam de nooduitgang dus het was niet nodig.
En de Amazing Stroopwafels op 17...quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk de campagne zet Boudewijn op 1 nooit bewust meegekregen
Weet niet of Boudewijn het nog aankan gezien de leeftijd, maar dat zijn zeker artiesten die zomaar uit de hoge hoed kunnen komenquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Een editie met eefje de visser wende dewolff Boudewijn de groot wies en Robin Kester lijkt me een topplan
En deze van ABBA natuurlijk...quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:51 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Nu heb ik een morbide nieuwsgierigheid naar de rest van playlist
Push it van Salt and Peppa uiteraard?
The Day Before You Came hoort er dan ook bijquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:51 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Nu heb ik een morbide nieuwsgierigheid naar de rest van playlist
Push it van Salt and Peppa uiteraard?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://archive.ph/quRzZ
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |