Dit klopt, gelukkig.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:47 schreef DecoAoreste het volgende:
Als je dit niet kent heb je het hele jaar trouwens geen minuut Radio 2 geluisterd.
Dat klopt niet. Ik heb enkele uren tot tientallen uren Radio 2 geluisterd dit jaar maar ken dit niet.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:47 schreef DecoAoreste het volgende:
Als je dit niet kent heb je het hele jaar trouwens geen minuut Radio 2 geluisterd.
Dat is de enige mogelijkheid voor Eefje om in de Top 2000 te komen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:48 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Het zou me, oprecht, niets verbazen.
Een editie met eefje de visser wende dewolff Boudewijn de groot wies en Robin Kester lijkt me een topplanquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dat Eefje de Visser deel moet nemen aan De Beste Zangers.
Binnen 1 jaar mag ook wel graagquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:47 schreef Momo het volgende:
Dit is zoiets dat binnen 2 jaar misschien uit de lijst ligt
We moeten niet overdrijven. Dat is minstens zo tergend.quote:
Ik vond haar nummer met BLØF nog irritanter, die nietszeggende drek werd je ook de strot ingeduwd op R2quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:48 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ja ik kan me niet herinneren dat er in de geschiedenis van de zender zo verschrikkelijk gepusht is. Dat maakt het nummer nog irritanter.
Waarom zou je in godsnaam radio 2 luisteren als spotify bestaat?quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:47 schreef DecoAoreste het volgende:
Die vond ik nog wel semi-leuk.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:49 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ik vond haar nummer met BLØF nog irritanter, die nietszeggende drek werd je ook de strot ingeduwd op R2
De waarheid mag benoemd wordenquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We moeten niet overdrijven. Dat is minstens zo tergend.
Het origineel is een bengur.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We moeten niet overdrijven. Dat is minstens zo tergend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |