Er is op gestemd door demense thuis.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:47 schreef Ferdo het volgende:
Wat is dit en op basis waarvan staat dit zo hoog?
quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:46 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Dan had Eefje de Visser allang in de Top 2000 gestaan.
Ik ben ook een beetje van slag.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:46 schreef PippenScottie het volgende:
Wat in de everlasting neuk is dit nou? En vooral waarom?
Waarom? Omdat Radio 2 het hele jaar door die Beste Zangers-covers aan het pushen is.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:46 schreef PippenScottie het volgende:
Dit is nog erger dan Sipje en Sopjequote:Op dinsdag 30 december 2025 10:46 schreef PippenScottie het volgende:
Makker het was een grapjequote:Op dinsdag 30 december 2025 10:47 schreef Gretzl het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hear hear![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het had er uberhaupt niet in gehoevenquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:47 schreef Momo het volgende:
Dit is zoiets dat binnen 2 jaar misschien uit de lijst ligt
Dat klopt.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:47 schreef DecoAoreste het volgende:
Als je dit niet kent heb je het hele jaar trouwens geen minuut Radio 2 geluisterd.
Ja ik kan me niet herinneren dat er in de geschiedenis van de zender zo verschrikkelijk gepusht is. Dat maakt het nummer nog irritanter.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waarom? Omdat Radio 2 het hele jaar door die Beste Zangers-covers aan het pushen is.
Dan komt het vanzelf in de lijst he.
@Scorpion_17quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:47 schreef LTVDK het volgende:
Hier wordt je toch spontaan impotent van
Het zou me, oprecht, niets verbazen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dat Eefje de Visser deel moet nemen aan De Beste Zangers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |