Die kan ik ook wel hebbenquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:01 schreef TheVulture het volgende:
Terug in de Tijd heeft ook nog een sprong gemaakt zie ik, die vind ik veel leuker dan Engelbewaarder
Ben met de vorige jaarwisseling in Noord-Lapland geweest, echt prachtigquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:59 schreef Cee het volgende:
Oh ja, het noorderlicht staat ook nog op m’n bucketlist voor 2026.
ebola ben je wel sneller vanafquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:01 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
100% aids. Not even a question
quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:01 schreef TheVulture het volgende:
Terug in de Tijd heeft ook nog een sprong gemaakt zie ik, die vind ik veel leuker dan Engelbewaarder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso al omdat het een origineel lied is en geen coverquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Vroeger best vaak in Noorderligt geweestquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:59 schreef Cee het volgende:
Oh ja, het noorderlicht staat ook nog op m’n bucketlist voor 2026.
Die vind ik wel echt vreselijk.quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:01 schreef TheVulture het volgende:
Wij vorig jaar net na de jaarwisseling, hele week Noorderlichtquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:01 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ben met de vorige jaarwisseling in Noord-Lapland geweest, echt prachtig![]()
Ik ook, we hadden er onze schoolfuif.quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:02 schreef camilero het volgende:
[..]
Vroeger best vaak in Noorderligt geweest
Je bent zelf een smakeloos forum!quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:02 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Fok! is een smakeloos forum.
Zal hier ook niet lang meer duren.quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
Een land zonder brieven en kaartjes. De leegte van die levens schokt me
Ha, wij ook!quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ook, we hadden er onze schoolfuif.
Met pindakaas? Dat kan toch niet.quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:03 schreef camilero het volgende:
[..]
Je bent zelf een smakeloos forum!
Liefs uit Londen meteen een DAB+quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zal hier ook niet lang meer duren.
quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:02 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Fok! is een smakeloos forum.
Vannacht 8 uur geschorst geweestquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:05 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik heb met mijn worstenvingers al een paar keer per ongeluk op 'report' gedrukt. Hopelijk heeft niemand daar last mee gehad
Dat moet je eerst nog versturen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:05 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik heb met mijn worstenvingers al een paar keer per ongeluk op 'report' gedrukt. Hopelijk heeft niemand daar last mee gehad
Ja, maar ook dat is me wel eens overkomen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat moet je eerst nog versturen.
quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:06 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ja, maar ook dat is me wel eens overkomen.
Leuke school wel volgens mij. Al vond ik het wel erg massaal toen ik er met mijn kinderen ging kijken.quote:
Die vind ik veel erger. Wat een verschrikking met zijn afschuwelijke timbre.quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:01 schreef TheVulture het volgende:
Goed voor de nachtrustquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vannacht 8 uur geschorst geweest
Die swingt iig nog n beetje. Engelbewaarder is alleen maar domme hoempapaquote:
Terug in de Tijd zit niks in, dit is nog wel een feestje.quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die swingt iig nog n beetje. Engelbewaarder is alleen maar domme hoempapa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |