Vannacht 8 uur geschorst geweestquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:05 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik heb met mijn worstenvingers al een paar keer per ongeluk op 'report' gedrukt. Hopelijk heeft niemand daar last mee gehad
Dat moet je eerst nog versturen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:05 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik heb met mijn worstenvingers al een paar keer per ongeluk op 'report' gedrukt. Hopelijk heeft niemand daar last mee gehad
Ja, maar ook dat is me wel eens overkomen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat moet je eerst nog versturen.
quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:06 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ja, maar ook dat is me wel eens overkomen.
Leuke school wel volgens mij. Al vond ik het wel erg massaal toen ik er met mijn kinderen ging kijken.quote:
Die vind ik veel erger. Wat een verschrikking met zijn afschuwelijke timbre.quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:01 schreef TheVulture het volgende:
Terug in de Tijd heeft ook nog een sprong gemaakt zie ik, die vind ik veel leuker dan Engelbewaarder
Goed voor de nachtrustquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vannacht 8 uur geschorst geweest
Die swingt iig nog n beetje. Engelbewaarder is alleen maar domme hoempapaquote:
Terug in de Tijd zit niks in, dit is nog wel een feestje.quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die swingt iig nog n beetje. Engelbewaarder is alleen maar domme hoempapa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |