Hoe laat?quote:Op dinsdag 30 december 2025 02:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja, maar wss gewoon de single-edit en daar blijf ik niet voor op
Behoorlijk generiek inderdaadquote:Op dinsdag 30 december 2025 02:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik blijf het vreemd vinden dat dit nummer zo'n blijvertje is geworden. In deze categorie heb ik een sloot betere nummers in de aanbieding.
Zoals gezegd, de afsluiter dit uurquote:
Misschien is dat dan ook juist weer het antwoord.quote:Op dinsdag 30 december 2025 02:07 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Behoorlijk generiek inderdaad
Wanneer?quote:Op dinsdag 30 december 2025 02:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zoals gezegd, de afsluiter dit uur
Schandalig!quote:Op dinsdag 30 december 2025 02:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja, maar wss gewoon de single-edit
Ik krijg zin in Billy don't lose that number van Phil Collins van dit nummerquote:Op dinsdag 30 december 2025 02:08 schreef ok01 het volgende:
Dit nummer heeft me nooit weten te bekoren
Ik vermoed tegen het nieuwsquote:
Die snap ik welquote:Op dinsdag 30 december 2025 02:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik krijg zin in Billy don't lose that number van Phil Collins van dit nummer
Dat zijn de lekkerste inderdaad.quote:Op dinsdag 30 december 2025 02:04 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik pak ze eigenlijk liever van de 'vers' afdeling
Gotchaquote:Op dinsdag 30 december 2025 02:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik vermoed tegen het nieuws
Die is enorm goed inderdaadquote:Op dinsdag 30 december 2025 02:10 schreef Viv het volgende:
[..]
Dat zijn de lekkerste inderdaad.Hier op het platteland in Zweden doen ze daar niet aan, maar vroeger was dit mijn favoriete pizza:
[ afbeelding ]
Maar die is inmiddels uit het assortiment zie ik.
Langharig, werkschuw tuig, hm?quote:Op dinsdag 30 december 2025 02:12 schreef asco het volgende:
Mijn pa zei met Kerst nog dat tie de Beatles destijds maar herrie vond.
Hij is 89.
Zoiets ja.quote:Op dinsdag 30 december 2025 02:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Langharig, werkschuw tuig, hm?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Annie![]()
Bekijk deze YouTube-videoBloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |