Welke merk Quattro Formaggi?quote:Op dinsdag 30 december 2025 02:01 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik ben niet zo origineel (eet ook alleen vegapizza's). Margherita en Quattro Formaggi. Daarna Funghi
Tonno is ook een favoriet hierquote:Op dinsdag 30 december 2025 02:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vind tonijnpizza's ook nog wel lekker. En funghi idd.
Eigenlijk altijd Dr. Oetker. Huismerken wel geprobeerd, maar kon ik nooit aan wennenquote:
Stromae als hoogtepunt.quote:Op dinsdag 30 december 2025 02:02 schreef Gretzl het volgende:
494 Demons - Imagine Dragons
493 Diamonds - The Boxer Rebellion
492 A Day In The Life - The Beatles
491 Annie's Song - John Denver
490 Seventeen Going Under - Sam Fender
489 Window Of My Eyes - Cuby & The Blizzards
488 Smooth Criminal - Michael Jackson
487 L'enfer - Stromae
486 België - Het Goede Doel
485 De Echte Vent - Racoon
484 How Deep Is Your Love - Bee Gees
483 We Are The Champions - Queen
482 Rhiannon (Will You Ever Win) - Fleetwood Mac
481 I Feel Love - Donna Summer
Ik pak ze eigenlijk liever van de 'vers' afdelingquote:Op dinsdag 30 december 2025 02:00 schreef ok01 het volgende:
Beetje een aparte rondvraag, maar wat zijn jullie favoriete diepvries pizza's? Ik heb sinds kort eindelijk weer een werkende oven en ben op zoek naar inspiratie
quote:Op dinsdag 30 december 2025 02:04 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Goed nieuws ladies en people, beste vrienden
Dit is de laatste Imaginaire Draken van het jaar
Geleend van de band die daar verdwaald is zekerquote:Op dinsdag 30 december 2025 02:05 schreef Evenstar het volgende:
drum in dit nummer klinkt ook alsof ze het hebben opgenomen met een goedkope Lidl speaker ofzo
Ja, maar wss gewoon de single-edit en daar blijf ik niet voor opquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |