Kirby! <3quote:Op dinsdag 30 december 2025 01:58 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 december 2025 02:00 schreef asco het volgende:
Is dit iets met darts? Ik kijk dat niet.
quote:Op dinsdag 30 december 2025 01:57 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-video
Alle PDC walk-on songs in de Top 2000 van 2025 (2024):
0495. (0451) The White Stripes - Seven Nation Army
Sleep well Starquote:Op dinsdag 30 december 2025 02:00 schreef ShinyStar het volgende:
Ik taai hem ook af. Nog even Top 2000 a GoGo kijken en dan pitten. Tot morgen!
Sleep well Dagoquote:
Ik ben niet zo origineel (eet ook alleen vegapizza's). Margherita en Quattro Formaggi. Daarna Funghiquote:Op dinsdag 30 december 2025 02:00 schreef ok01 het volgende:
Beetje een aparte rondvraag, maar wat zijn jullie favoriete diepvries pizza's? Ik heb sinds kort eindelijk weer een werkende oven en ben op zoek naar inspiratie
Al een aantal jaar niet meer gegeten, maar tot dan die van Wagner.quote:Op dinsdag 30 december 2025 02:00 schreef ok01 het volgende:
Beetje een aparte rondvraag, maar wat zijn jullie favoriete diepvries pizza's? Ik heb sinds kort eindelijk weer een werkende oven en ben op zoek naar inspiratie
Sleep well Pipquote:Op dinsdag 30 december 2025 01:56 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ga slapen lieve muziekvrienden![]()
Tot morgen
Zolang die maar niet in brand staat.quote:
Welke merk Quattro Formaggi?quote:Op dinsdag 30 december 2025 02:01 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik ben niet zo origineel (eet ook alleen vegapizza's). Margherita en Quattro Formaggi. Daarna Funghi
Tonno is ook een favoriet hierquote:Op dinsdag 30 december 2025 02:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vind tonijnpizza's ook nog wel lekker. En funghi idd.
Eigenlijk altijd Dr. Oetker. Huismerken wel geprobeerd, maar kon ik nooit aan wennenquote:
Stromae als hoogtepunt.quote:Op dinsdag 30 december 2025 02:02 schreef Gretzl het volgende:
494 Demons - Imagine Dragons
493 Diamonds - The Boxer Rebellion
492 A Day In The Life - The Beatles
491 Annie's Song - John Denver
490 Seventeen Going Under - Sam Fender
489 Window Of My Eyes - Cuby & The Blizzards
488 Smooth Criminal - Michael Jackson
487 L'enfer - Stromae
486 België - Het Goede Doel
485 De Echte Vent - Racoon
484 How Deep Is Your Love - Bee Gees
483 We Are The Champions - Queen
482 Rhiannon (Will You Ever Win) - Fleetwood Mac
481 I Feel Love - Donna Summer
Ik pak ze eigenlijk liever van de 'vers' afdelingquote:Op dinsdag 30 december 2025 02:00 schreef ok01 het volgende:
quote:Op dinsdag 30 december 2025 02:04 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Goed nieuws ladies en people, beste vrienden
Dit is de laatste Imaginaire Draken van het jaar
Geleend van de band die daar verdwaald is zekerquote:Op dinsdag 30 december 2025 02:05 schreef Evenstar het volgende:
drum in dit nummer klinkt ook alsof ze het hebben opgenomen met een goedkope Lidl speaker ofzo
Ja, maar wss gewoon de single-edit en daar blijf ik niet voor opquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |