Kirby! <3quote:Op dinsdag 30 december 2025 01:58 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 december 2025 02:00 schreef asco het volgende:
Is dit iets met darts? Ik kijk dat niet.
quote:Op dinsdag 30 december 2025 01:57 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-video
Alle PDC walk-on songs in de Top 2000 van 2025 (2024):
0495. (0451) The White Stripes - Seven Nation Army
Sleep well Starquote:Op dinsdag 30 december 2025 02:00 schreef ShinyStar het volgende:
Ik taai hem ook af. Nog even Top 2000 a GoGo kijken en dan pitten. Tot morgen!
Sleep well Dagoquote:
Ik ben niet zo origineel (eet ook alleen vegapizza's). Margherita en Quattro Formaggi. Daarna Funghiquote:Op dinsdag 30 december 2025 02:00 schreef ok01 het volgende:
Beetje een aparte rondvraag, maar wat zijn jullie favoriete diepvries pizza's? Ik heb sinds kort eindelijk weer een werkende oven en ben op zoek naar inspiratie
Al een aantal jaar niet meer gegeten, maar tot dan die van Wagner.quote:Op dinsdag 30 december 2025 02:00 schreef ok01 het volgende:
Beetje een aparte rondvraag, maar wat zijn jullie favoriete diepvries pizza's? Ik heb sinds kort eindelijk weer een werkende oven en ben op zoek naar inspiratie
Sleep well Pipquote:Op dinsdag 30 december 2025 01:56 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ga slapen lieve muziekvrienden![]()
Tot morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |