Hoe laat?quote:Op dinsdag 30 december 2025 02:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja, maar wss gewoon de single-edit en daar blijf ik niet voor op
Behoorlijk generiek inderdaadquote:Op dinsdag 30 december 2025 02:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik blijf het vreemd vinden dat dit nummer zo'n blijvertje is geworden. In deze categorie heb ik een sloot betere nummers in de aanbieding.
Zoals gezegd, de afsluiter dit uurquote:
Misschien is dat dan ook juist weer het antwoord.quote:Op dinsdag 30 december 2025 02:07 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Behoorlijk generiek inderdaad
Wanneer?quote:Op dinsdag 30 december 2025 02:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zoals gezegd, de afsluiter dit uur
Schandalig!quote:Op dinsdag 30 december 2025 02:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja, maar wss gewoon de single-edit
Ik krijg zin in Billy don't lose that number van Phil Collins van dit nummerquote:Op dinsdag 30 december 2025 02:08 schreef ok01 het volgende:
Dit nummer heeft me nooit weten te bekoren
Ik vermoed tegen het nieuwsquote:
Die snap ik welquote:Op dinsdag 30 december 2025 02:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik krijg zin in Billy don't lose that number van Phil Collins van dit nummer
Dat zijn de lekkerste inderdaad.quote:Op dinsdag 30 december 2025 02:04 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik pak ze eigenlijk liever van de 'vers' afdeling
Gotchaquote:Op dinsdag 30 december 2025 02:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik vermoed tegen het nieuws
Die is enorm goed inderdaadquote:Op dinsdag 30 december 2025 02:10 schreef Viv het volgende:
[..]
Dat zijn de lekkerste inderdaad.Hier op het platteland in Zweden doen ze daar niet aan, maar vroeger was dit mijn favoriete pizza:
[ afbeelding ]
Maar die is inmiddels uit het assortiment zie ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |