Ik noem dit vrouwenrock maar als jij dat proleten vindt...quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:28 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
PROLETENHARDROCK
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
voor zalen waar meer dan honderd man in passen ga ik voor turnstile in AFASquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:25 schreef ok01 het volgende:
Dit is sowieso al eerder gevraagd, maar wat was jullie favoriete concert van afgelopen jaar?
Zal hier later naar luisteren!quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Belgische rockband die een paar jaar bezig is.
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
Yep, en de dag ervoor in Brussel. Beiden dagen vooraan.quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:28 schreef ok01 het volgende:
[..]
Was je er ook bij toen Neil in Groningen was?
Trustequote:Op dinsdag 30 december 2025 00:28 schreef EDMAN- het volgende:
tijd om te slapen, dan echt. tot morgen
Laat de zanger van Sabaton tegenwoordig nog steeds zijn Metal Machine aan het publiek zien?quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:28 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Optreden van Sabaton op Sweden Rock. Holy moly wat een show was dat en dan ben ik niet eens een echte Sabaton fan.
Myrkur, ook weer op Sweden Rock. Heel speciaal hoe zij een show neerzet, vooral met soort muziek wat zij maakt en dan op een rock festival
.... ach ja heel Sweden Rock was weer speciaal, ondanks een gebroken rib ...
Yup, stoppen vervangen, knallen ook geen groepen uit, komt genoeg niet genoe stroom binnen. Probleem met de fases en er ligt een boom op een lijn 100 meter verderopquote:
quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:29 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kleine troost inderdaad. Blijf het wel naar voor je vindenquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:28 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja en niemand helpen hehad goede vrienden bij gelukkig.
Madness is populair bij de kortpittige kapsels, vermoed ikquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
New Born is al jaren een bijzondere omissie. Zeker als een parodie op muziek als Madness wel in de lijst staat.
Zit ook wat inquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik noem dit vrouwenrock maar als jij dat proleten vindt...
Linkin Park in Gelredome...ook mijn enige echte optreden. Maar het was heel goed.quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:25 schreef ok01 het volgende:
Dit is sowieso al eerder gevraagd, maar wat was jullie favoriete concert van afgelopen jaar?
Had jij DT daar ook niet gezien?quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:28 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Optreden van Sabaton op Sweden Rock. Holy moly wat een show was dat en dan ben ik niet eens een echte Sabaton fan.
Myrkur, ook weer op Sweden Rock. Heel speciaal hoe zij een show neerzet, vooral met soort muziek wat zij maakt en dan op een rock festival
Niet gezienquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Laat de zanger van Sabaton tegenwoordig nog steeds zijn Metal Machine aan het publiek zien?
Had zo'n dergelijk antwoord ook wel van jou verwachtquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:28 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Oeh goeiequote:Op dinsdag 30 december 2025 00:29 schreef hihohaswessam het volgende:
[..]
voor zalen waar meer dan honderd man in passen ga ik voor turnstile in AFAS
Madness zal waarschijnlijk wel vooral geliefd zijn bij stemmers die verder Muse niet goed vinden. Dat zie je wel bij meer rockbands.quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
New Born is al jaren een bijzondere omissie. Zeker als een parodie op muziek als Madness wel in de lijst staat.
Wel plek 863 in de Snob.quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:30 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Madness is populair bij de kortpittige kapsels, vermoed ik![]()
Citizen Erased mag ook zo de lijst in, maar die komt er niet eens aan te pas in de KINK 1500
Het Zesde Metaal in Tivoli.quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:25 schreef ok01 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Giovi Bioviquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:28 schreef ShinyStar het volgende:
En dan nu de schoonvader van Millie Bobby Brown
Ja, maar een nummer ofzo. Ik moest kiezen tussen Myrkur en Dream Theater, en heb gekozen voor Myrkur omdat ik dat specialer vond. Echter stond DT zo hard dat ik alsnog bijna alles van DT meekreeg tussen het zachte en rustige liedjes van Myrkur doorquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Had jij DT daar ook niet gezien?
Die over lof.quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:30 schreef Dagoduck het volgende:
Ik vind deze leuker dan de vorige die we hoorden, weet even niet meer welke dat was.
Oh dat liet je ook al een keer zien inderdaad. Was wel een top optredenquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Yep, en de dag ervoor in Brussel. Beiden dagen vooraan.
Hier Groningen, wit shirt, rood petje in het midden:
[ afbeelding ]
It's okay, maar blijf lekker thuis vanaf nu.quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:30 schreef ok01 het volgende:
[..]
Kleine troost inderdaad. Blijf het wel naar voor je vinden
Vervelend, hopelijk is het snel opgelostquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:29 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Yup, stoppen vervangen, knallen ook geen groepen uit, komt genoeg niet genoe stroom binnen. Probleem met de fases en er ligt een boom op een lijn 100 meter verderop
Gaaf!quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:30 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
Linkin Park in Gelredome...ook mijn enige echte optreden. Maar het was heel goed.
Over Linkin Park gesprokenquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:30 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
Linkin Park in Gelredome...ook mijn enige echte optreden. Maar het was heel goed.
quote:
ik van the zooquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:32 schreef Dagoduck het volgende:
De talk box ken ik van Foo Fighters - Generator.
En tickets in de pocket voor Weert en Zottegem komend jaar. Vaders gaat naar 10 concerten in Europa.quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:31 schreef ok01 het volgende:
[..]
Oh dat liet je ook al een keer zien inderdaad. Was wel een top optreden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |