Weer een like erbijquote:Op maandag 29 december 2025 23:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
In dit topic hebben wij plezier, zeggen we vergeven wij elkaar, zeggen wij sorry, liken elkaars posts, horen bij elkaar, hebben elkander lief.
Je moet in het dartstopic gaan posten. Daar regent het likes van IkGeefEnkelLikesquote:
Ik vind het ook wel een beetje teveel gepoch dat die het weet.quote:
Ja maar of ik er nou zo'n offer voor wil makenquote:Op maandag 29 december 2025 23:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je moet in het dartstopic gaan posten. Daar regent het likes van IkGeefEnkelLikes
quote:Op maandag 29 december 2025 23:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
In dit topic hebben wij plezier, zeggen we vergeven wij elkaar, zeggen wij sorry, liken elkaars posts, horen bij elkaar, hebben elkander lief.
Hoezo? Juichen bij elke negerdarter manquote:Op maandag 29 december 2025 23:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar of ik er nou zo'n offer voor wil maken
Insgelijksquote:Op maandag 29 december 2025 23:39 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Nou alleen met @:pindakaasfanaticus heb ik wel eens een haat-liefdeverhouding![]()
en n00bie
Moet je dan ook darts kijken?quote:Op maandag 29 december 2025 23:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je moet in het dartstopic gaan posten. Daar regent het likes van IkGeefEnkelLikes
dit is een goede, maar wel de minstequote:Op maandag 29 december 2025 23:41 schreef Redefine het volgende:
Jammer genoeg nu weer Bob, al gaat deze nog wel.
Er staan er wel nog 2 hogerquote:Op maandag 29 december 2025 23:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tis dat Bob zn dab al heeft ingezet. De tijd van plek 39 komt niet meer terug
quote:Op maandag 29 december 2025 23:41 schreef EDMAN- het volgende:
bob
reggae
meer reggae
reggae kan altijd
Ja oké maar dan moet ik eerst darts gaan kijkenquote:Op maandag 29 december 2025 23:41 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hoezo? Juichen bij elke negerdarter man
Godverquote:
Bob heeft niet zo heel veel goede.quote:Op maandag 29 december 2025 23:42 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
dit is een goede, maar wel de minste
Is this love, waiting in vainquote:Op maandag 29 december 2025 23:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bob heeft niet zo heel veel goede.
Dus Roodbeen heeft nu ook nog last van een Zwaaiarm? Hè toch.quote:Op maandag 29 december 2025 23:42 schreef Hamlapjes het volgende:
Jan-Willem loopt wel de hele tijd te zwaaien met z'n arm, he?
In dit topic posten we (te)veel schijtlollige gifjes had er ook nog wel bij gekund.quote:
Ik pak de camera er bij (TOO SOON!)quote:Op maandag 29 december 2025 23:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga mijn blauwe vogelpak vast uit het vet halen
Reggae kan wat mij betreft bijna nooit.quote:Op maandag 29 december 2025 23:43 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Is this love, waiting in vain
de rest is okay
maar er is zoveel meer reggae
reggae kan altijd
3 kleine vogeltjesquote:Op maandag 29 december 2025 23:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bob heeft niet zo heel veel goede.
Is weer eens wat anders dan een zwabbervoet.quote:Op maandag 29 december 2025 23:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dus Roodbeen heeft nu ook nog last van een Zwaaiarm? Hè toch.
Ik zocht deze net, maar... Dit is toch precies de intonatie of DOEL van het liedje? Schrijvers brachten het hier alsof Erin het fout zei, maar het is juist een motiverende uitspraak.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |