quote:Op maandag 29 december 2025 23:37 schreef Gretzl het volgende:
[ link | afbeelding ]![]()
![]()
![]()
behalve van.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
quote:Op maandag 29 december 2025 23:37 schreef Gretzl het volgende:
Maximaal aantal vrienden bereiktInsgelijksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deze vind ik wel fraai.quote:Op maandag 29 december 2025 23:38 schreef Redefine het volgende:
Ik vind de meeste nummers van het nieuwe Di-Rect eigenlijk niet zo heel interessant.
In dit topic hebben wij plezier, zeggen we vergeven wij elkaar, zeggen wij sorry, liken elkaars posts, horen bij elkaar, hebben elkander lief.quote:Op maandag 29 december 2025 23:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Echt hè. Mensen denken soms dat het hier de Snob2000 is.
In dit topic houden we gewoon van simpele liedjes die iedereen mee kan zingen
quote:Op maandag 29 december 2025 23:35 schreef Isorden het volgende:
Ik ga ook afhaken, blijven zitten tot mn volgende stemplaatje duurt me iets te lang aangezien ik morgen nog moet werken.![]()
Ja, is ook een optie natuurlijk.quote:Op maandag 29 december 2025 23:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Wow. En wanneer kwam het uit dat het gewoon van zijn vader was?
Ooooh, gaaf! De camera blijft er ook perfect op staan. Dit doen ze goedquote:
en zijn Suzan en Freek en Kensington meer dan welkomquote:Op maandag 29 december 2025 23:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
In dit topic hebben wij plezier, zeggen we vergeven wij elkaar, zeggen wij sorry, liken elkaars posts, horen bij elkaar, hebben elkander lief.
Niet slecht, maar ook niet heel verheffend. Mag er best in staan.quote:
Weer een like erbijquote:Op maandag 29 december 2025 23:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
In dit topic hebben wij plezier, zeggen we vergeven wij elkaar, zeggen wij sorry, liken elkaars posts, horen bij elkaar, hebben elkander lief.
Je moet in het dartstopic gaan posten. Daar regent het likes van IkGeefEnkelLikesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |