Echt hè. Mensen denken soms dat het hier de Snob2000 is.quote:
Drie vingers in je kut, voor War Child!quote:Op maandag 29 december 2025 23:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Shoutout naar de stemmers op Marco.
Welterusten!quote:Op maandag 29 december 2025 23:35 schreef Isorden het volgende:
Ik ga ook afhaken, blijven zitten tot mn volgende stemplaatje duurt me iets te lang aangezien ik morgen nog moet werken.![]()
Werksequote:Op maandag 29 december 2025 23:35 schreef Isorden het volgende:
Ik ga ook afhaken, blijven zitten tot mn volgende stemplaatje duurt me iets te lang aangezien ik morgen nog moet werken.![]()
Truste!quote:Op maandag 29 december 2025 23:35 schreef Isorden het volgende:
Wow. En wanneer kwam het uit dat het gewoon van zijn vader was?quote:Op maandag 29 december 2025 23:34 schreef Knutknuttsson het volgende:
Een oud klasgenoot op de middelbare school had een persoonlijk handgeschreven briefje van Dave Stewart in zijn agenda zitten. Daar was ik wel een beetje jaloers op
Weltrusten en werk ze morgenquote:Op maandag 29 december 2025 23:35 schreef Isorden het volgende:
Over een best wel ingewikkeld onderwerp?quote:Op maandag 29 december 2025 23:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Echt hè. Mensen denken soms dat het hier de Snob2000 is.
In dit topic houden we gewoon van simpele liedjes die iedereen mee kan zingen
Valt wel mee hoor, staat eigenlijk al vrij stabiel sinds '99 rond de 500quote:Op maandag 29 december 2025 23:33 schreef ok01 het volgende:
[..]
Denk dat deze er nog wel in blijft, Was volgens door Tik Tok wel populair geworden
Slaap lekker en werkze morgenquote:Op maandag 29 december 2025 23:35 schreef Isorden het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |