Ow dat lijkt me best ingewikkeld. Sterkte en succes daarmee!quote:Op maandag 29 december 2025 17:41 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Los van mijn geweldige vakantie naar Japan, enerzijds redelijk kabbelend, anderzijds wel gezeik bij ons in het kerkverband wat nu op klappen staat. En als onderdeel van de kerkenraad kost dat veel tijd en energie om te zorgen dat die onrust niet overslaat naar de plaatselijke gemeente. Vrees dat dat volgend jaar nog een stuk erger gaat worden
Wij eten vandaag Broccoli met kip of een hamburger.quote:
Gek genoeg noem ik het dan wel weer patat als het gelinkt is aan zwemmen.quote:Op maandag 29 december 2025 17:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zwemmen maakt meer kapot dan je lief is...
Ik denk dat dit de reden is dat mijn haardos steeds minder word. Ik vermoed dat ze iets in mijn shampoo gooitquote:
Gewoon blijven FOK!kenquote:Op maandag 29 december 2025 17:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Hierbij de laatste foto voordat we doodgaan van de honger omdat niemand ons verzorgt
[ afbeelding ]
Damn autocorrectquote:Op maandag 29 december 2025 17:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Schoppen, harten, klaver of ruiten?
Dat is erg akelig. Dat ken ik ook wel.quote:Op maandag 29 december 2025 17:43 schreef alopio het volgende:
[..]
Nou mevrouw alopio is extreem allergisch. Die houd het echt niet langer dan 5minuten uit bij dieren.
gewoon een beetje opletten, je bent toch geen ambtenaar?quote:
Yep.quote:Op maandag 29 december 2025 17:43 schreef Isorden het volgende:
[..]
Zelfde Werchter als de laatste van Chester?
Nog 45% batterij en dan is het uit met de pret, want ook niemand komt een oplader brengenquote:
Combinatie met astma is geen gelukkige in dit gevalquote:Op maandag 29 december 2025 17:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is erg akelig. Dat ken ik ook wel.
Ik ben 100% dikker dan Dagoquote:Op maandag 29 december 2025 17:40 schreef alopio het volgende:
[..]
Kijk zo hoort het @:pippenscottie ! Viesdik ipv mooiboy
was ze goedkoop ofzo?quote:Op maandag 29 december 2025 17:45 schreef alopio het volgende:
[..]
Combinatie met astma is geen gelukkige in dit geval
Thanks! Levert een boel (in mijn onnodig) gedoe op inderdaad, lekker vergaderen tot half 12 antigenotquote:Op maandag 29 december 2025 17:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat lijkt me best ingewikkeld. Sterkte en succes daarmee!
Die gaan alleen maar los op smartlappen en wat verdwaalde rock klassiekers.quote:Op maandag 29 december 2025 17:45 schreef Gunner het volgende:
Het top 2000 cafe kan dit nummer blijkbaar niet waarderen. wat een statische bende.
Nee dat is het zeker niet. Ik had allergische astma, maar geen last meer van gelukkig.quote:Op maandag 29 december 2025 17:45 schreef alopio het volgende:
[..]
Combinatie met astma is geen gelukkige in dit geval
En dat broekje blijft bij het volgende nummer ook gewoon uitquote:Op maandag 29 december 2025 17:46 schreef PippenScottie het volgende:
Ik wantrouw iedereen die nu nog een broekje aan heeft
quote:Op maandag 29 december 2025 17:46 schreef alopio het volgende:
[..]
Tja meer zat er voor mij niet in. Het was dit of eeuwig alleen op de zolderkamer
Over de mensen daar kan ik niks zeggen maar ik verbaas me er sowieso over hoeveel mensen ook bij live muziek zoals een goeie jam sessie volledig stil blijven zitten. Ik zit zelf de hele tijd mee te bewegen, mee-'drummen', meezingen... Lijkt me ook voor degenen die optreden heel zwaar, zo'n statisch publiek.quote:Op maandag 29 december 2025 17:45 schreef Gunner het volgende:
Het top 2000 cafe kan dit nummer blijkbaar niet waarderen. wat een statische bende.
Maar ik heb het koudquote:Op maandag 29 december 2025 17:46 schreef PippenScottie het volgende:
Ik wantrouw iedereen die nu nog een broekje aan heeft
Pff dat is nooit leuk.quote:Op maandag 29 december 2025 17:46 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Thanks! Levert een boel (in mijn onnodig) gedoe op inderdaad, lekker vergaderen tot half 12 antigenot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iron Maiden - The Trooper
Bruce Springsteen - Thunder Road
Oasis - Live Forever
Queens Of The Stone Age - Go With The Flow
Heart - Barracuda
Jimi Hendrix - Little Wing
Paul McCartney & Wings - Band On The Run
Thin Lizzy - The Boys Are Back In Town
Boston - Don't Look Back
Black Sabbath - War Pigs"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
The Trooper toch?quote:Op maandag 29 december 2025 17:46 schreef Isorden het volgende:
[..]
En dat broekje blijft bij het volgende nummer ook gewoon uit
ik ook. totaal uit de maat, maar oke.quote:Op maandag 29 december 2025 17:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Over de mensen daar kan ik niks zeggen maar ik verbaas me er sowieso over hoeveel mensen ook bij live muziek zoals een goeie jam sessie volledig stil blijven zitten. Ik zit zelf de hele tijd mee te bewegen, mee-'drummen', meezingen... Lijkt me ook voor degenen die optreden heel zwaar, zo'n statisch publiek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |