Ow dat lijkt me best ingewikkeld. Sterkte en succes daarmee!quote:Op maandag 29 december 2025 17:41 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Los van mijn geweldige vakantie naar Japan, enerzijds redelijk kabbelend, anderzijds wel gezeik bij ons in het kerkverband wat nu op klappen staat. En als onderdeel van de kerkenraad kost dat veel tijd en energie om te zorgen dat die onrust niet overslaat naar de plaatselijke gemeente. Vrees dat dat volgend jaar nog een stuk erger gaat worden
Wij eten vandaag Broccoli met kip of een hamburger.quote:
Gek genoeg noem ik het dan wel weer patat als het gelinkt is aan zwemmen.quote:Op maandag 29 december 2025 17:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zwemmen maakt meer kapot dan je lief is...
Ik denk dat dit de reden is dat mijn haardos steeds minder word. Ik vermoed dat ze iets in mijn shampoo gooitquote:
Gewoon blijven FOK!kenquote:Op maandag 29 december 2025 17:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Hierbij de laatste foto voordat we doodgaan van de honger omdat niemand ons verzorgt
[ afbeelding ]
Damn autocorrectquote:Op maandag 29 december 2025 17:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Schoppen, harten, klaver of ruiten?
Dat is erg akelig. Dat ken ik ook wel.quote:Op maandag 29 december 2025 17:43 schreef alopio het volgende:
[..]
Nou mevrouw alopio is extreem allergisch. Die houd het echt niet langer dan 5minuten uit bij dieren.
gewoon een beetje opletten, je bent toch geen ambtenaar?quote:
Yep.quote:Op maandag 29 december 2025 17:43 schreef Isorden het volgende:
[..]
Zelfde Werchter als de laatste van Chester?
Nog 45% batterij en dan is het uit met de pret, want ook niemand komt een oplader brengenquote:
Combinatie met astma is geen gelukkige in dit gevalquote:Op maandag 29 december 2025 17:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is erg akelig. Dat ken ik ook wel.
Ik ben 100% dikker dan Dagoquote:Op maandag 29 december 2025 17:40 schreef alopio het volgende:
[..]
Kijk zo hoort het @:pippenscottie ! Viesdik ipv mooiboy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |