Los van mijn geweldige vakantie naar Japan, enerzijds redelijk kabbelend, anderzijds wel gezeik bij ons in het kerkverband wat nu op klappen staat. En als onderdeel van de kerkenraad kost dat veel tijd en energie om te zorgen dat die onrust niet overslaat naar de plaatselijke gemeente. Vrees dat dat volgend jaar nog een stuk erger gaat wordenquote:
Nee, vanavond geen zalmquote:Op maandag 29 december 2025 17:41 schreef alopio het volgende:
[..]
En zalm, als @:peaceman niet alles heeft opgegeten
Die gaat vanavond zeker weer zalm eten
Hij eet ook weleens zo'n soort exotisch gerecht waar ik nooit van gehoord heb, patat heet het of zo?quote:Op maandag 29 december 2025 17:41 schreef alopio het volgende:
[..]
En zalm, als @:peaceman niet alles heeft opgegeten
Die gaat vanavond zeker weer zalm eten
Kijk dat lezen wij graag. Stukje betrokkenheidquote:Op maandag 29 december 2025 17:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het is weer de tijd van het jaar om dartsfit te zijn.
Zwemmen maakt meer kapot dan je lief is...quote:Op maandag 29 december 2025 17:41 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Hij eet ook weleens zo'n soort exotisch gerecht waar ik nooit van gehoord heb, patat heet het of zo?
Ik ben ook allergisch, maar je bouwt antistoffen op bij je eigen kadden. Ik heb er dus eigenlijk weinig kaart van nu.quote:Op maandag 29 december 2025 17:40 schreef alopio het volgende:
Mevrouw alopio is allergisch voor kadden, en honten, en vogels, en konijnen. Eigenlijk voor alles behalve vissen
Schoppen, harten, klaver of ruiten?quote:Op maandag 29 december 2025 17:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben ook allergisch, maar je bouwt antistoffen op bij je eigen kadden. Ik heb er dus eigenlijk weinig kaart van nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
@Dagoduck @Scorpion_17Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Zelfde Werchter als de laatste van Chester?quote:Op maandag 29 december 2025 17:42 schreef Dagoduck het volgende:
Live gezien @:DecoAoreste
[ link | afbeelding ]
Edit this setlist | More White Lies setlists
Maar toen was dit nummer nog niet uit.
En niet voor jou? Of ook?quote:Op maandag 29 december 2025 17:40 schreef alopio het volgende:
Mevrouw alopio is allergisch voor kadden, en honten, en vogels, en konijnen. Eigenlijk voor alles behalve vissen
Nou mevrouw alopio is extreem allergisch. Die houd het echt niet langer dan 5minuten uit bij dieren.quote:Op maandag 29 december 2025 17:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben ook allergisch, maar je bouwt antistoffen op bij je eigen kadden. Ik heb er dus eigenlijk weinig kaart van nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |