Met Robbie Williams die kattenvoer blijft eten voor dinerquote:Op maandag 29 december 2025 17:35 schreef peaceman het volgende:
Deze plaat wordt mede mogelijk gemaakt door Felix, Oeh! Dat smaakt!
En 4,5 jaar geledenquote:Op maandag 29 december 2025 17:36 schreef Gretzl het volgende:
Kittens die ik 4 jaar geleden in huis had![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
ja die is laag gezonken zeg...quote:Op maandag 29 december 2025 17:36 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Met Robbie Williams die kattenvoer blijft eten voor diner
Veult te koud manquote:Op maandag 29 december 2025 17:36 schreef MTheBassman het volgende:
Bohh broekje en shirt zijn hier uit inmiddels
Ook meteen lekker een meterquote:Op maandag 29 december 2025 17:36 schreef Arizona het volgende:
Wat doet die Twentse krentewegge daar?
Psstt, psst, psst gaat het op het toilet tijdens Year of the Cat.quote:
Ik hou niet van hamlapjesquote:Op maandag 29 december 2025 17:36 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik ben geen kaddenmens, moet ik eerlijk bekennen
Wij sturen pas over 2,5 uur...quote:Op maandag 29 december 2025 17:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb trek. Kan iemand eten maken zodat ik niet van de bank af hoef?
En als je dan toch bezig bent: een drankje zou fijn zijn en neem ook gelijk de oplader mee.
Dank
Relatief best goedquote:
Kom net onder de douche vandaan, niet de moeite genomen om aan te kleden toen ik deze op het uurlijstje zag staanquote:Op maandag 29 december 2025 17:36 schreef MTheBassman het volgende:
Bohh broekje en shirt zijn hier uit inmiddels
@Diaan73 even roepenquote:Op maandag 29 december 2025 17:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb trek. Kan iemand eten maken zodat ik niet van de bank af hoef?
En als je dan toch bezig bent: een drankje zou fijn zijn en neem ook gelijk de oplader mee.
Dank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |