Nee, slangquote:Op maandag 29 december 2025 17:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is het dit jaar het jaar van de kat?
Samen met On The Border zeker wel top 50 jaquote:Op maandag 29 december 2025 17:34 schreef MTheBassman het volgende:
Deze zou waarschijnlijk heel hoog staan, als ik een eigen top 2000 van deze editie zou maken. Top 30 of zo. Vind dit zo gruwelijk mooi![]()
Fijn dat je toch nog voor rede vatbaar blijkt te zijnquote:Op maandag 29 december 2025 16:52 schreef BillDauterive het volgende:
Ok @:Strani en @:Mexicanobakker, ik begrijp jullie nu een beetje. 1,5 uur geleden was ik even in een winkel en daar hadden ze Q-music op staan en kwam Baila de Gasolina. Dat was voor het eerst dat ik em nuchter hoorde en nu beviel het lied me ook niet zo.
Het is nog steeds beter dan een Bankzitters of een Volbeat, maar ja, die horen ook niet in de top 2000.
Buttersquote:Op maandag 29 december 2025 17:34 schreef ok01 het volgende:
Moet altijd aan mijn kat denken bij dit nummer. Rest in peace Butters
je vindt het een schijtplaat?quote:Op maandag 29 december 2025 17:35 schreef Dagoduck het volgende:
Pleur hem wel even in mijn pleelijst.
Met Robbie Williams die kattenvoer blijft eten voor dinerquote:Op maandag 29 december 2025 17:35 schreef peaceman het volgende:
Deze plaat wordt mede mogelijk gemaakt door Felix, Oeh! Dat smaakt!
En 4,5 jaar geledenquote:Op maandag 29 december 2025 17:36 schreef Gretzl het volgende:
Kittens die ik 4 jaar geleden in huis had![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
ja die is laag gezonken zeg...quote:Op maandag 29 december 2025 17:36 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Met Robbie Williams die kattenvoer blijft eten voor diner
Veult te koud manquote:Op maandag 29 december 2025 17:36 schreef MTheBassman het volgende:
Bohh broekje en shirt zijn hier uit inmiddels
Ook meteen lekker een meterquote:Op maandag 29 december 2025 17:36 schreef Arizona het volgende:
Wat doet die Twentse krentewegge daar?
Psstt, psst, psst gaat het op het toilet tijdens Year of the Cat.quote:
Ik hou niet van hamlapjesquote:Op maandag 29 december 2025 17:36 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik ben geen kaddenmens, moet ik eerlijk bekennen
Wij sturen pas over 2,5 uur...quote:Op maandag 29 december 2025 17:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb trek. Kan iemand eten maken zodat ik niet van de bank af hoef?
En als je dan toch bezig bent: een drankje zou fijn zijn en neem ook gelijk de oplader mee.
Dank
Relatief best goedquote:
Kom net onder de douche vandaan, niet de moeite genomen om aan te kleden toen ik deze op het uurlijstje zag staanquote:Op maandag 29 december 2025 17:36 schreef MTheBassman het volgende:
Bohh broekje en shirt zijn hier uit inmiddels
@Diaan73 even roepenquote:Op maandag 29 december 2025 17:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb trek. Kan iemand eten maken zodat ik niet van de bank af hoef?
En als je dan toch bezig bent: een drankje zou fijn zijn en neem ook gelijk de oplader mee.
Dank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |