Net voordat ik de tweede zin las, dacht ik even dat er stond "Straks uiteraard schijten"quote:Op maandag 29 december 2025 17:31 schreef PippenScottie het volgende:
Weer keihard afgebeuld in de gym. Heerlijk blokje zo op de wandeling naar huus.
Straks uiteraard schaatsen kijken.
Hequote:Op maandag 29 december 2025 17:31 schreef PippenScottie het volgende:
mquote:Op maandag 29 december 2025 17:31 schreef PippenScottie het volgende:
NAVY Seals?quote:Op maandag 29 december 2025 17:32 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb wel seals gezien in Amerika en Nieuw-Zeeland.
New Seallandquote:Op maandag 29 december 2025 17:32 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb wel seals gezien in Amerika en Nieuw-Zeeland.
Canadees gespotquote:Op maandag 29 december 2025 17:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zo schattig. Kan het wel dood knuppelen
NEE(VY)quote:
Iemand mag mij best kilo’s geven hoor.quote:Op maandag 29 december 2025 17:32 schreef alopio het volgende:
[..]
Healleen viesdikke mensen hier, geen fitboys
Nope. Ik praat gewoon hier over schaatsenquote:Op maandag 29 december 2025 17:32 schreef Raceneus het volgende:
[..]
m
En dan ook actief zijn in het okt topic
quote:"Naar adem slaken" (of 'reutelen') is een gorgelend, luidruchtig geluid tijdens de ademhaling, vooral in de stervensfase, veroorzaakt door slijm in de luchtwegen dat niet kan worden opgehoest of doorgeslikt, wat voor naasten zorgwekkend is, maar de stervende zelf doorgaans geen pijn of benauwdheid bezorgt. Het hoort bij het proces, samen met adempauzes (apneu) en een onregelmatige ademhaling, die vaak voorafgaan aan de laatste ademtocht.
Lekker! Ik ga ook schaatsen kijken straks en nog even wat zeehondjes doodmeppen op de tennisbaan.quote:Op maandag 29 december 2025 17:31 schreef PippenScottie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |