Ooit gedartquote:Op maandag 29 december 2025 17:36 schreef wdn het volgende:
[..]
Je zou toch verwachten dat je wel de 19 kunt raken. Dat het niet de triple is ala.
Ik ben gewoon stiekem een blauwhemd.quote:Op maandag 29 december 2025 17:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Gurneyisbestoke heeft het systeem gebroken.
Zeker.quote:Op maandag 29 december 2025 17:36 schreef wdn het volgende:
[..]
Je zou toch verwachten dat je wel de 19 kunt raken. Dat het niet de triple is ala.
Goede vraagquote:Op maandag 29 december 2025 17:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Waarom zonder nieuwe tt? @:doevelaer
Jazeker, En best aardig ook.quote:
Eigenlijk is vooral Doets niet meer te stoppen.quote:Op maandag 29 december 2025 17:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Neten stort compleet in elkaar
Gooide gewoon 108 gemiddeld vorige set, Doets schroeit als een mallequote:Op maandag 29 december 2025 17:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Neten stort compleet in elkaar
Als je 61 overhebt en tops is je beste dubbel, raad ik het je zelfs aan.quote:Op maandag 29 december 2025 17:39 schreef maxi-mus het volgende:
Alsof het raar is dat je tripple 7 gooit lol. Het is ook niet alsof je 64 over hebt en op de 14 mikt met nog een pijl over. Dan moet je inderdaad zorgen dat je in de vlakken blijft.
Hij ging voor een 9-darterquote:Op maandag 29 december 2025 17:39 schreef maxi-mus het volgende:
Alsof het raar is dat je tripple 7 gooit lol. Het is ook niet alsof je 64 over hebt en op de 14 mikt met nog een pijl over. Dan moet je inderdaad zorgen dat je in de vlakken blijft.
Nou: eigenlijk heeft die 170 Aspinall gesloopt...quote:Op maandag 29 december 2025 17:43 schreef maxi-mus het volgende:
Zo'n smerige 170 tegen op een naar moment en daarna alles geraakt zowat.
Doets kan dit helemaal nietquote:Op maandag 29 december 2025 17:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dit is zijn beste pot van alle wedstrijden die hij op het WK heeft gegooid.
Ik zag vandaag twee mentaal ijzersterke spelersquote:Op maandag 29 december 2025 17:43 schreef maxi-mus het volgende:
Zo'n smerige 170 tegen op een naar moment en daarna alles geraakt zowat.
Wat enorm knap.
hoe?quote:
Neuh, PDC geilt teveel op zijn opkomst.quote:Op maandag 29 december 2025 17:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
Aspinall eruit voor PL als Clayton morgen wint?
Hmm, ik denk dat hij wel een beetje pech heeft gehad dat de Euro Tour-opzet pittiger en pittiger is geworden. Maar het is wel een vreemde patriot.quote:
In VD Voorts podcast telde de presentator Van Gerwen al in de halve finales. Die moet eerst maar eens winnen morgen. Ik geef Anderson veel meer kansquote:
Veel minder vind ik overdreven maar ik vind Anderson wel licht favoriet.quote:Op maandag 29 december 2025 17:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
In VD Voorts podcast telde de presentator Van Gerwen al in de halve finales. Die moet eerst maar eens winnen morgen. Ik geef Anderson veel meer kans
En als Jozua Steen er nog in zit, moet je die al helemaal niet uitvlakken. Die heeft een uitstekend TV-jaar gehad en alleen pech met ene Luke Littler.quote:Op maandag 29 december 2025 17:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Veel minder vind ik overdreven maar ik vind Anderson wel licht favoriet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |