Mee eensquote:Op maandag 29 december 2025 16:47 schreef heywoodu het volgende:
Dit begint best een leuk WK te worden zo, met Harrysson, Manby en Hood al als leuke namen in de achtste finales
Even een dagje investeren en dan ben ik er de laatste dagen gewoon weer bij. Prima.quote:
Harrysson en Hood hebben dit gewoon on merit bereikt. Over Manby kun je twisten, maar het is zeker niet dat ze hebben gemazzeld of geluk hebben gehad.quote:Op maandag 29 december 2025 16:58 schreef wdn het volgende:
[..]
Mee eensmaar dat vanwege het falen van de top 32.
Op een paar na was het niet echt kwaliteit vind ik (kan ook bijna niet want dan was de top 32 wel verder gekomen).
Smet is nog een understatement.quote:Op maandag 29 december 2025 16:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Woodhouse in de achtste finales tegen Ratajski is wel een grote smet. Verder vind ik het allemaal best.
Ik denk dat Hood v Rock een avondpot wordt, Hood v Rydz een middagpot.quote:Op maandag 29 december 2025 17:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hurrell - Searle
Littler - Cross
-----------------------
middag
avond
in te delen
Woodhouse - Ratajski
Clayton - Harrysson
Humphries - Aspinall/Doets
Manby - van Veen
van Gerwen - Anderson
Hood - Rock/Rydz
U krijgt welgemeend applaus als je de indeling goed hebt
Het zou kunnen aangezien ze eerste pot in avond spelen maar om ze dan meteen volgende middag te programmeren. Ik zou het niet fijn vinden.quote:Op maandag 29 december 2025 17:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik denk dat Hood v Rock een avondpot wordt, Hood v Rydz een middagpot.
Ik zie ze niet gauw iemand die de avond ervoor nog speelde in de middag opnieuw laten spelen.quote:Op maandag 29 december 2025 17:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik denk dat Hood v Rock een avondpot wordt, Hood v Rydz een middagpot.
Maar Van Veen v Razma hebben ze ook niet zomaar avond gezet met Anderson v Wattimena in de middag.quote:Op maandag 29 december 2025 17:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zie ze niet gauw iemand die de avond ervoor nog speelde in de middag opnieuw laten spelen.
Ja tot die wrong bedquote:Op maandag 29 december 2025 17:03 schreef Szura het volgende:
Eindelijk eens een overtuigende set van ASP
Het is meer logistiek niet zo netjes. Ik denk niet dat het ooit is gebeurd dat iemand de middag na een avondwedstrijd moest spelen, maar ik zie graag mijn ongelijk bewezen worden. Misschien toen de kwartfinales nog gespeeld werden voor 1 januari.quote:Op maandag 29 december 2025 17:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Maar Van Veen v Razma hebben ze ook niet zomaar avond gezet met Anderson v Wattimena in de middag.
quote:Op maandag 29 december 2025 17:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is meer logistiek niet zo netjes. Ik denk niet dat het ooit is gebeurd dat iemand de middag na een avondwedstrijd moest spelen, maar ik zie graag mijn ongelijk bewezen worden. Misschien toen de kwartfinales nog gespeeld werden voor 1 januari.
feyenoorder \/quote:Op maandag 29 december 2025 17:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Net zo'n dooie als PSV supporter Veenstra.
Dan is mijn ongelijk volledig bewezenquote:Op maandag 29 december 2025 17:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoefde niet lang te zoeken. Vorig jaar Owen - Evans in avond en daarna in middag.
Goed mikken.quote:
Gaat NOLLESED het dan live verliezen op televisie?quote:Op maandag 29 december 2025 17:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Weer een Nederlander eruit met 4-3?
Je zou toch verwachten dat je wel de 19 kunt raken. Dat het niet de triple is ala.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |