quote:Op maandag 29 december 2025 16:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
33 Wordt er een double of triple bouncer gegooid dit WK (pijl die een vastzittende andere pijl (of twee) mee op de grond doet belanden)?
Als die nog open stond is het antwoord ja.
quote:
Ach bowa. Kom vechten danquote:
Stond nog open ja. Thanks!quote:Op maandag 29 december 2025 16:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
33 Wordt er een double of triple bouncer gegooid dit WK (pijl die een vastzittende andere pijl (of twee) mee op de grond doet belanden)?
Als die nog open stond is het antwoord ja.
Dom Weghorst.quote:
Vermoeden van?quote:
Inderdaad. Oorzaak: niet al te strakke worp Doets.quote:Op maandag 29 december 2025 16:39 schreef vul_maar_in het volgende:
terechte analyse maar er staan er toch echt 2 op hetzelfde bord te gooien
Nu Littler er nog uit en het is een top WK!quote:Op maandag 29 december 2025 16:47 schreef heywoodu het volgende:
Dit begint best een leuk WK te worden zo, met Harrysson, Manby en Hood al als leuke namen in de achtste finales
Drie leuke verrassingen ja. Maar de bovenste helft van het schema vind ik veel minder leuk dan de onderste helftquote:Op maandag 29 december 2025 16:47 schreef heywoodu het volgende:
Dit begint best een leuk WK te worden zo, met Harrysson, Manby en Hood al als leuke namen in de achtste finales
Op zich wel, maar als hij helemaal op zijn top speelt is het natuurlijk ook wel weer genietenquote:Op maandag 29 december 2025 16:48 schreef Szura het volgende:
[..]
Nu Littler er nog uit en het is een top WK!
Manby en Harrysson mogen er gezien hun spel wel de volgende ronde uit.quote:Op maandag 29 december 2025 16:47 schreef heywoodu het volgende:
quote:Op maandag 29 december 2025 16:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Manby en Harrysson mogen er gezien hun spel wel de volgende ronde uit.
Die zal morgenmiddag wel als eerste wedstrijd komen.quote:Op maandag 29 december 2025 16:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Woodhouse in de achtste finales tegen Ratajski is wel een grote smet. Verder vind ik het allemaal best.
89 toch? Of heb ik zn partij de ronde ervoor dan nog in gedachten? Als t 96 was, trek ik mn comment in uiteraard :-)quote:Op maandag 29 december 2025 16:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..].
Wat is dit nou weer? Harrysson gooit 96 gemiddeld zaterdag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Van Veen zal ook wel middagwerk worden vermoed ik?quote:Op maandag 29 december 2025 16:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die zal morgenmiddag wel als eerste wedstrijd komen.
Ja, ik denk Rock/Rits, Humphries en vVeen in de avond.quote:Op maandag 29 december 2025 16:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Van Veen zal ook wel middagwerk worden vermoed ik?
Maar we zijn je vriendenquote:Op maandag 29 december 2025 16:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, ik denk Rock/Rits, Humphries en vVeen in de avond.
Ik sla morgenmiddag en het begin van de avond in ieder geval over, ik moet wat aandacht aan de vriendin besteden.
quote:Op maandag 29 december 2025 16:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, ik denk Rock/Rits, Humphries en vVeen in de avond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |