Wellicht omdat hij zelf helemaal klaar is met dit nummer. Stukje compromisje.quote:Op maandag 29 december 2025 16:27 schreef Doevelaer het volgende:
Waarom mag Asp een ander opkomststukje met, in zijn geval, Eminem? Ik dacht dat dat alleen was voorbehouden aan (oud-) wereldkampioenen?
Ja ik ook.quote:Op maandag 29 december 2025 16:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vind ze allebei prima als winnaar
Die oudste jaartje of 14 schat ik, neem aan dat het over die ging. Alsnog bijzonde.rquote:Op maandag 29 december 2025 16:28 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Beetje gek weer, hoe oud is die dochter
Ik ook.quote:Op maandag 29 december 2025 16:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vind ze allebei prima als winnaar
Waarom zou je dat sowieso aan regels binden?quote:Op maandag 29 december 2025 16:27 schreef Doevelaer het volgende:
Waarom mag Asp een ander opkomststukje met, in zijn geval, Eminem? Ik dacht dat dat alleen was voorbehouden aan (oud-) wereldkampioenen?
En eindigenquote:Op maandag 29 december 2025 16:30 schreef Stoorzendert het volgende:
Je kunt eigenlijk gewoon het beste met een 9-darter beginnen
Doetje Doetsquote:Op maandag 29 december 2025 16:30 schreef vul_maar_in het volgende:
Doets heeft niet echt een winnaars blik.
33 Wordt er een double of triple bouncer gegooid dit WK (pijl die een vastzittende andere pijl (of twee) mee op de grond doet belanden)?quote:Op maandag 29 december 2025 16:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom zou je dat sowieso aan regels binden?Het is Nederland niet hé
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |