Manby voor zijn doen ook erg goed, daar blijf ik bij. Werd trefzekerder en de gemiddeldes schoten omhoog. Waren vooral de eerste 2 sets die tegenvielen.quote:
Dit is wel een uniek veld qua qualifiers.quote:@WeeklyDartscast
For the first time since the introduction of the tour-card system in 2011, two players without tour cards have reached the last 16 of the PDC World Championship in the same year.
🧔♂️ Andreas Harryson (50yo, PDC Nordic and Baltic #1)
👦 Charlie Manby (20yo, Development Tour #4)
Ik las "zwangeres"quote:Op maandag 29 december 2025 16:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
O ja Jerry’s vriendin is carnaval zangeres
en dan is de moeilijke december maand voorbij?quote:Op maandag 29 december 2025 16:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kan de quotes niet eens meer bekijken door de altijd inschuivende ad
Nog drie dagen.
Deze zijn wel extra kut ja.quote:Op maandag 29 december 2025 16:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nog drie dagen.
quote:Op maandag 29 december 2025 16:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nog drie dagen.
Stukje zwembad alibiquote:Op maandag 29 december 2025 16:20 schreef Kopiko het volgende:
[ afbeelding ]
Zit @:dr_flash daar niet in de buurt
Het is door het jaar heen wel wat rustiger, ja.quote:Op maandag 29 december 2025 16:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vrees dat de boel hier flink dood gaat bloeden na 3 januari.
Allemaal naar de Brienenoord op 4 januari.quote:Op maandag 29 december 2025 16:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik bedoel niet alleen Drtquote:Op maandag 29 december 2025 16:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het is door het jaar heen wel wat rustiger, ja.
Hoezo? DM'en mag ook maatjequote:Op maandag 29 december 2025 16:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik bedoel niet alleen Drt
Blijven donerenquote:Op maandag 29 december 2025 16:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Al jaren maat. In de hoogtijdagen 10 topics per dag in VBL SC!!quote:Op maandag 29 december 2025 16:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben er gewoon hoor. GC, CUL, TRV, PTA.quote:Op maandag 29 december 2025 16:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |