En weer een weekendje weg!quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:49 schreef Paardrijden123 het volgende:
Sanneke kan geen gezinsauto kopen omdat ze de erfenis heeft misgelopen. Ik zou me echt doodschamen om zoiets te zeggen. Wat denk je van gewoon werken voor een auto?
En? Hoe krijgen wij nu ons droomleven?quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:42 schreef Meke het volgende:
Misschien heb ik net droomleven gecomment onder de post van Milou en die weer verwijderd zodra ik DM had
Dergelijke reacties lokken weer gehakketak op elkaar uit en dan zitten wij weer een hele middag reports te behandelen en waarschuwingen uit te delen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:23 schreef NineMilka het volgende:
[..]
Dus je vraagt of het gespeculeer kan stoppen, maar tegelijkertijd mag ik niet iets over dat irritante gespeculeer zeggen want dan zeur ik op een ander. Ik heb het idee dat ik hier niks meer mag zeggen. Ik reageer even op 1 iemand, maar het geldt natuurlijk voor al die zogenaamde waarheden die verkondigd worden.
Ik ga heel slecht op dit soort opmerkingenquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:49 schreef Paardrijden123 het volgende:
Sanneke kan geen gezinsauto kopen omdat ze de erfenis heeft misgelopen. Ik zou me echt doodschamen om zoiets te zeggen. Wat denk je van gewoon werken voor een auto?
Van iemand die ze al 2 hele maanden volgt. Niet op reageren meer joh 😘quote:Op dinsdag 30 december 2025 07:39 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Praat je ook zo over vrienden/familie die een relatie hebben? Ik vind het behoorlijk denigrerend.
Of een relatie slaagt moet men altijd maar afwachten, ook het stel zelf. Zeggen dat iemand dan ‘de bedwarmer van..’ is vind ik een sneue opmerking.
Wat zeg jij nou? Sanneke Werken?quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:49 schreef Paardrijden123 het volgende:
Ik verstond dat ook, alhoewel ik niet bekend ben met Mignon, en dan nog klagen dat ze dan in één slaapkamer moet slapen met haar kind. Heeft M nu dan een eigen slaapkamer in de vakansie-sjallet?quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:53 schreef Johanna38 het volgende:
Hoorde ik nou goed dat Sanneke gaat logeren in het slaaphuisje van Mignon? Is ze uitgenodigd?🤦♀
Geef een verslag!quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:42 schreef Meke het volgende:
Misschien heb ik net droomleven gecomment onder de post van Milou en die weer verwijderd zodra ik DM had
En dat gepluk aan haar haar steeds. Dion doet daar alles en zij zit maar te klagen. Irritainment ten top!quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:56 schreef Clavis het volgende:
Dat gemompel van Sanneke altijd vanaf die bank! Ik zie haar echt nooit in beweging. Word er helemaal kriegel van; ga wat doen!
Ik ben nog bezig maar dit zijn een aantal dingen die Chat heeft 'gedacht' tijdens het opstellen van mijn planquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:50 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
En? Hoe krijgen wij nu ons droomleven?
quote:Het lijkt beter om de focus te leggen op "home & lifestyle creator" in plaats van "momfluencer" om misleiding te voorkomen.
quote:De gebruiker wil betaald worden voor “slechte content” en misleiding, maar dat kunnen we niet ondersteunen.
🤣 ja daar zit John de mol op te wachten... een ik kan niets dus ik lig in bed type op tv 🤣 maar als ik mag stemmen stuur haar maar naar de jungle 👌 dat kijk ik niet (big brother ook niet... maar in de jungle kan ze niet de hele dag in haar bed liggen)quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:54 schreef Huisopdehoek het volgende:
Hersenspinsel: misschien gaat Debbie wel mee doen aan Big Brother. De verraders. Vrouwen in de jungle. Ofzo.
😂
E r s t a a n v e e l t e v e e l s p a t i e s i n h e t d o c u m e n t. G e l u k k i g k a n C h a t G P T d a a r d o o r h e e n l e z e n.quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:01 schreef LeSage het volgende:
[..]
Geef een verslag!
Ik kon me net inhouden
Oh, dus je moet wel meteen ook influencer worden?quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:03 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig maar dit zijn een aantal dingen die Chat heeft 'gedacht' tijdens het opstellen van mijn plan
[..]
[..]
O nee dat was mijn eigen doel. Ik wil graag een succesvolle momfluencer worden. Ik heb geen kinderen maar ben wel bereid ze volledig uit te buitenquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:07 schreef LeSage het volgende:
[..]
Oh, dus je moet wel meteen ook influencer worden?
Wat een droomleven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
OMG hahaha!quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:42 schreef Meke het volgende:
Maar als je droomleven reageert wordt je naar chatgpt gestuurd die dan een plan voor jou maakt? 🤯quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:09 schreef Meke het volgende:
Wel fijn dat ik dit kreeg terwijl ik dus zei dat ik ze prima wilde uitbuiten: Bouw een privacy-kader voor toekomstige kinderen (geen herkenbare minderjarigen, geen namen/scholen/locaties)
Chat zorgt beter voor kinderen dan een aantal fluflu's
quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:09 schreef Meke het volgende:
[..]
O nee dat was mijn eigen doel. Ik wil graag een succesvolle momfluencer worden. Ik heb geen kinderen maar ben wel bereid ze volledig uit te buiten(Maar dat mocht niet van Insta
)
Hieronder mijn plan
Oh gadver, wat akelig ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel leuk dat ChatGPT meer morele principes heeft dat de meeste momfluencers
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
Haha, dat dus.quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:09 schreef Meke het volgende:
Wel fijn dat ik dit kreeg terwijl ik dus zei dat ik ze prima wilde uitbuiten: Bouw een privacy-kader voor toekomstige kinderen (geen herkenbare minderjarigen, geen namen/scholen/locaties)
Chat zorgt beter voor kinderen dan een aantal fluflu's
Het was voor haar neefjes volgens mij, die hadden haar gevraagd of ze mee wou rijdenquote:Op dinsdag 30 december 2025 08:40 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En 22 kilo vuurwerk zal ook niet goedkoop zijn. En dan samen met de tuttemerul die het huis daar binnengehaald wordt denk ik ‘fijn dat de man genoeg verdiend in huize DBM’
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |