*kijkt Zeeland aanquote:Op maandag 29 december 2025 14:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, al blinken de andere provincies daar ook wel in uit hoor
Limburg is er erger aan toe.quote:Op maandag 29 december 2025 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Effe serieus, er komt wel veel narigheid uit Brabant.
Ik zie Guus al 's nachts in een container tussen de bananendozen op de Maasvlakte bezig...quote:Op maandag 29 december 2025 14:50 schreef hihohaswessam het volgende:
guus moet ook geen uithalen gaan doen
Verveling en dan word ik rebels.quote:Op maandag 29 december 2025 14:52 schreef PippenScottie het volgende:
Wat zit er in die appeltaart van jou, Muis?
Net als lang wachten voor de klantenservice om een tijdschrift op te zeggenquote:Op maandag 29 december 2025 14:52 schreef Diaan73 het volgende:
Bestaande documenten aanpassen met andere informatie en dat dan alle instellingen qua opmaak weg zijn, is niet leuk.
Net als dit nummer.![]()
Verrassendquote:Op maandag 29 december 2025 14:52 schreef alopio het volgende:
Ik doe niet veel nuttigs op werk vandaag ben ik zo langzamerhand achter gekomen
Olympians zie ik nog niet in de Top 2000 komen.quote:Op maandag 29 december 2025 14:52 schreef Gehenna het volgende:
Ik had Amy live kunnen zien op Lowlands destijds in 2007. Maar ik stond bij Fuck Buttons. Geen spijt van
Ow dat is ook niet leukquote:Op maandag 29 december 2025 14:52 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Net als lang wachten voor de klantenservice om een tijdschrift op te zeggen
daar zijn wij al uren achterquote:Op maandag 29 december 2025 14:52 schreef alopio het volgende:
Sungrazer kwam uit Limburgquote:Op maandag 29 december 2025 14:51 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Limburg is er erger aan toe.
En het is afgezien van de muziek zo'n mooie provincie
Net als betaald worden om in bad te fo... oh wacht, dat is best leukquote:Op maandag 29 december 2025 14:52 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Net als lang wachten voor de klantenservice om een tijdschrift op te zeggen
Jawel, je krikt je postenaantal weer op voor deze reeks.quote:Op maandag 29 december 2025 14:52 schreef alopio het volgende:
Ik hoop dat ik wat nuttigs heb gedaan, anders heb ik bijna 2 uur aan tijd weg gegooid.quote:Op maandag 29 december 2025 14:52 schreef alopio het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |