Nou ja, jullie hadden ook Arie Ribbens, De Deurzakkers of Jan Boezeroen aan ons kunnen opdringen, dus vooruit dan maar.quote:Op maandag 29 december 2025 14:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit niet mooi gezongen en dit soort gepachelbel ben ik sowieso wel een beetje klaar mee.
Ik excuseer mij namens heel Brabant voor deze notering.
Geen kinkshaming hier graagquote:
Ribbens > Guus.quote:Op maandag 29 december 2025 14:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, jullie hadden ook Arie Ribbens, De Deurzakkers of Jan Boezeroen aan ons kunnen opdringen, dus vooruit dan maar.
Kannibalismequote:
Iewlquote:
quote:Op maandag 29 december 2025 14:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb liever wat anders diep in mij
quote:
Effe serieus, er komt wel veel narigheid uit Brabant.quote:Op maandag 29 december 2025 14:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, jullie hadden ook Arie Ribbens, De Deurzakkers of Jan Boezeroen aan ons kunnen opdringen, dus vooruit dan maar.
SOW!quote:Op maandag 29 december 2025 14:50 schreef ieniminimuis het volgende:
huehuequote:Op maandag 29 december 2025 14:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Muisquote:Op maandag 29 december 2025 14:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Koekoek!quote:Op maandag 29 december 2025 14:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja, al blinken de andere provincies daar ook wel in uit hoorquote:Op maandag 29 december 2025 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Effe serieus, er komt wel veel narigheid uit Brabant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |