Gewoon lekker schijt hebben.quote:Op maandag 29 december 2025 14:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://x.com/i/status/2005629971428147437
Hij is defensief wel te kwetsbaar voor een viermansverdediging, zeker sinds zijn blessure. Maar zolang het in zijn koppie niet goed zit, gaat dit niks worden. Dat het niet klikt bij vPersie kan (ook al had vPersie daar groot gelijk), maar als je dan met de staart tussen de benen vertrekt naar Burnley en hetzelfde trucje flikt, dan heb je een GROOT PROBLEEMquote:Op maandag 29 december 2025 14:24 schreef Doevelaer het volgende: [..] En destijds, in mijn ogen, in potentie toch gewoon de no. 1 linksback van het Nederlands elftal
Het zit wel diep, zoveel doet hij nou ook weer niet verkeerd toch?quote:Op maandag 29 december 2025 14:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Fijn dat kneusje Meikle geen aanleiding heeft om leuk te doen op het podium.
Daarnaast zou Rits ook een hoedje moeten dragenquote:Op maandag 29 december 2025 14:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Rock of Rits gaat hier een zware kluif aan krijgen.
Rits tegen Hood zou wel grappig worden, Rits die mentaal altijd op instorten staat, tegen een volkomen ontspannen Hood die gewoon Chinees eten wil verkopen
Of en Hood kapsel.quote:Op maandag 29 december 2025 14:32 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Daarnaast zou Rits ook een hoedje moeten dragen
Stijns wegen zijn ondoorgrondelijk. Je kijkt een keer verkeerd, en je kan jarenlang ellenlange paragraven verwachten waarom je de grootste schimmel van het darten bentquote:Op maandag 29 december 2025 14:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het zit wel diep, zoveel doet hij nou ook weer niet verkeerd toch?
Wat weerhood je ervan om het beter te doen?quote:Op maandag 29 december 2025 14:38 schreef Jedi_Pimp het volgende:
De woordgrapjes in dit topic hebben ongeveer dezelfde amusementswaarde als deze partij.
Gelachonquote:Op maandag 29 december 2025 14:39 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Wat weerhood je ervan om het beter te doen?
Hood een dooie?quote:Op maandag 29 december 2025 14:38 schreef TweedeKlum het volgende:
Goede darter die Hood maar ik heb er niets mee, met Meikle ook niet trouwens, twee dooien.
Het is geforceerd, onecht, type Weghorst.quote:
quote:Op maandag 29 december 2025 14:41 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Het is geforceerd, onecht, type Weghorst.
Gelachenquote:Op maandag 29 december 2025 14:41 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Het is geforceerd, onecht, type Weghorst.
quote:Like Alert
29-12-2025 @ 14:47:24
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2026 PDC World Darts Championship #88 Hood is een vermakelijke gek"
En aan Super Mario’s tourkaart.quote:Op maandag 29 december 2025 14:54 schreef Kopiko het volgende:
Aan alles komt een eind, zelfs aan Meikle.
Hood nieuwsquote:Op maandag 29 december 2025 14:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En aan Super Mario’s tourkaart.
Meikle is sympathieker, maar wel naarder om naar te kijkenquote:Op maandag 29 december 2025 14:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik weet niet wie ik vervelender vind, Meikle of Woodhouse. Ik denk Woodhouse, Meikle heeft minder geforceerde plakplaatjes
Ik vind dat wel een sympathieke man, dus ik gun het hem wel dat hij Dom’s kaart krijgt.quote:
Dat was Charlie Manson.quote:Op maandag 29 december 2025 15:00 schreef Kopiko het volgende:
Klinkt als een seriemoordenaar: Charlie Manby.
Het is geen act bij Evans.quote:Op maandag 29 december 2025 15:02 schreef vul_maar_in het volgende:
Die act mag wel een tandje minder.
De VIAPLAY-OPHEF erover wel twee.quote:Op maandag 29 december 2025 15:02 schreef vul_maar_in het volgende:
Ok maar dan nogquote:Op maandag 29 december 2025 15:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is geen act bij Evans.
Nee hoorquote:Op maandag 29 december 2025 15:02 schreef vul_maar_in het volgende:
Bij die clown wel.quote:Op maandag 29 december 2025 15:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is geen act bij Evans.
Wat is jouw definitie?quote:Op maandag 29 december 2025 15:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Jullie definitie van 'act' blijft fascinerend.
Een zwakbegaafde en een tbs’er/borderlinerquote:
Stukje FvD-schoolquote:Op maandag 29 december 2025 15:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een zwakbegaafde en een tbs’er/borderliner
Stukje speciaal onderwijs.
Nou jah misschien gooit ie ze inderdaad wel van het bord.quote:Op maandag 29 december 2025 15:06 schreef Doevelaer het volgende:
Toch knap hoe Weghorst kan praten met z'n eigen lul in z'n mond
Met mayo?quote:Op maandag 29 december 2025 14:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die vreet ik al jaren niet meer.
Welke smaak?quote:Op maandag 29 december 2025 14:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Even snel thee zetten voor Evans v Charlito allen.
Iemand die overgedoseerd en op rare momenten zichzelf te leuk vindt. Of waar gedrag en uitstraling te ver uiteenlopen. En dat moet ook samenvallen met interviews.quote:
Dacht ik ook alquote:Op maandag 29 december 2025 15:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Weghorst aan de kalmeringsmiddelen
Een act is toch gewoon iemand die bedoeld of onbedoeld een toneelstukje opvoert.quote:Op maandag 29 december 2025 15:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Iemand die overgedoseerd en op rare momenten zichzelf te leuk vindt. Of waar gedrag en uitstraling te ver uiteenlopen. En dat moet ook samenvallen met interviews.
Ik kan wollig schrijven, maatje.quote:Op maandag 29 december 2025 15:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een act is toch gewoon iemand die bedoeld of onbedoeld een toneelstukje opvoert.
Vrij ruime definitie.
Die is volgens mij ook zo als ie nuchter is.quote:
29-12-2025 @ 15:12:03
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2026 PDC World Darts Championship #88 Hood is een vermakelijke gek"
Anders is het niet haalbaar.quote:
Ook gezellig om een biertje mee te doenquote:Op maandag 29 december 2025 15:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die is volgens mij ook zo als ie nuchter is.
Denk ik een heel leuk persoon, maar wel in kleine dosissen.
Koester em.quote:Op maandag 29 december 2025 15:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik denk dat ik één like heb gehad dit WK.
Likefarmingquote:Op maandag 29 december 2025 15:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik kreeg likes totdat @fetX zich ermee ging bemoeienquote:
Evans schakelt altijd voor Kerst een topper uit en daarna vliegt ie er direct uit.quote:Op maandag 29 december 2025 15:13 schreef Coco het volgende:
Ricky is toch iemand die wil je op ieder toernooi erbij hebben.
Zit sowieso al op 23+ likes via FOK Myrcrofted geteld allen.quote:Op maandag 29 december 2025 15:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hoi Jelle.quote:Op maandag 29 december 2025 15:14 schreef vul_maar_in het volgende:
Mainbly lijkt eigenlijk best veel op mijn oudste neefje (15 jaar)
Ja, zou heel jong zijn.quote:Op maandag 29 december 2025 15:20 schreef vul_maar_in het volgende:
Met 20 in de kwarts is wel een prestatie toch
Erg jammer (voor de bingo, én dat Jerry Q School gaat gooien)quote:Op maandag 29 december 2025 15:25 schreef maxi-mus het volgende:
Q school nog dichtbij de bingo. @:gurneyisbestoke
Zou niet als caller langs het bord willen staan als hij gooit. Kortsluiting in zijn hoofd is altijd dichtbij.quote:
Weghorst tegen een Price, Gurney of Menzies, dan gaan er slachtoffers vallenquote:Op maandag 29 december 2025 15:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zou niet als caller langs het bord willen staan als hij gooit. Kortsluiting in zijn hoofd is altijd dichtbij.
sub 90 potje.quote:Op maandag 29 december 2025 15:29 schreef The_Undertone het volgende:
Vorige match was veel beter eigenlijk.
Manby scorend beter.quote:Op maandag 29 december 2025 15:29 schreef The_Undertone het volgende:
Vorige match was veel beter eigenlijk.
29-12-2025 @ 15:33:49
Nog steeds. Mis ik wat?quote:Op maandag 29 december 2025 14:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is die weer naar een kerstmarkt?
Mijn striem loopt weer eens hopeloos achter.quote:
Nee: twee razendsnelle spelers.quote:Op maandag 29 december 2025 15:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn striem loopt weer eens hopeloos achter.
Oja, dat is ook nog mogelijk.quote:
Dit gebeurt vaker?quote:Op maandag 29 december 2025 15:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Een klassieke Charlie Manby-wedstrijd.
Dan moet Charlie wat vaker oefenen op de dubbelsquote:Op maandag 29 december 2025 15:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Een klassieke Charlie Manby-wedstrijd.
Ik word onrustig van de slechte regiequote:Op maandag 29 december 2025 15:49 schreef DefKu het volgende:
Dit lijken me de leukste potjes voor de regie.
Mwah, ik denk eerder dat hij zichzelf moet leren afremmen. Die set pakt hij ook gewoon kalm met S9, terugstappen D8.quote:Op maandag 29 december 2025 15:49 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dan moet Charlie wat vaker oefenen op de dubbels
Komt omdat ze wout een kalmeringsmiddel hebben gegeven.quote:Op maandag 29 december 2025 15:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind de studio een stuk minder erg dan die ene keer vlak voor Kerst
Weghorst > PSV-downie
Die heeft echt iets geslikt inderdaad.quote:Op maandag 29 december 2025 15:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Komt omdat ze wout een kalmeringsmiddel hebben gegeven.
Cyanide?quote:Op maandag 29 december 2025 15:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die heeft echt iets geslikt inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |