Wat is jouw definitie?quote:Op maandag 29 december 2025 15:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Jullie definitie van 'act' blijft fascinerend.
Een zwakbegaafde en een tbs’er/borderlinerquote:
Stukje FvD-schoolquote:Op maandag 29 december 2025 15:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een zwakbegaafde en een tbs’er/borderliner
Stukje speciaal onderwijs.
Nou jah misschien gooit ie ze inderdaad wel van het bord.quote:Op maandag 29 december 2025 15:06 schreef Doevelaer het volgende:
Toch knap hoe Weghorst kan praten met z'n eigen lul in z'n mond
Met mayo?quote:Op maandag 29 december 2025 14:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die vreet ik al jaren niet meer.
Welke smaak?quote:Op maandag 29 december 2025 14:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Even snel thee zetten voor Evans v Charlito allen.
Iemand die overgedoseerd en op rare momenten zichzelf te leuk vindt. Of waar gedrag en uitstraling te ver uiteenlopen. En dat moet ook samenvallen met interviews.quote:
Dacht ik ook alquote:Op maandag 29 december 2025 15:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Weghorst aan de kalmeringsmiddelen
Een act is toch gewoon iemand die bedoeld of onbedoeld een toneelstukje opvoert.quote:Op maandag 29 december 2025 15:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Iemand die overgedoseerd en op rare momenten zichzelf te leuk vindt. Of waar gedrag en uitstraling te ver uiteenlopen. En dat moet ook samenvallen met interviews.
Ik kan wollig schrijven, maatje.quote:Op maandag 29 december 2025 15:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een act is toch gewoon iemand die bedoeld of onbedoeld een toneelstukje opvoert.
Vrij ruime definitie.
Die is volgens mij ook zo als ie nuchter is.quote:
quote:Like Alert
29-12-2025 @ 15:12:03
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2026 PDC World Darts Championship #88 Hood is een vermakelijke gek"
Anders is het niet haalbaar.quote:
Ook gezellig om een biertje mee te doenquote:Op maandag 29 december 2025 15:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die is volgens mij ook zo als ie nuchter is.
Denk ik een heel leuk persoon, maar wel in kleine dosissen.
Koester em.quote:Op maandag 29 december 2025 15:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik denk dat ik één like heb gehad dit WK.
Likefarmingquote:Op maandag 29 december 2025 15:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik kreeg likes totdat @fetX zich ermee ging bemoeienquote:
Evans schakelt altijd voor Kerst een topper uit en daarna vliegt ie er direct uit.quote:Op maandag 29 december 2025 15:13 schreef Coco het volgende:
Ricky is toch iemand die wil je op ieder toernooi erbij hebben.
Zit sowieso al op 23+ likes via FOK Myrcrofted geteld allen.quote:Op maandag 29 december 2025 15:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hoi Jelle.quote:Op maandag 29 december 2025 15:14 schreef vul_maar_in het volgende:
Mainbly lijkt eigenlijk best veel op mijn oudste neefje (15 jaar)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |