Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar novemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Mario en Gebrokenglas strijden om een tweede plaats
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
.
[ Bericht 99% gewijzigd door Pinnenmutske op 29-12-2025 08:18:16 ]Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont![]()
quote:
quote:
Leuke uitdaging. Succes!quote:Op maandag 29 december 2025 06:54 schreef _UserName_ het volgende:
is rechthoekige kamer dus komt wel goed, alleen uitsparing bij de deur maken![]()
![]()
![]()
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34+------------+--------------+
| datum | aantal_posts |
+------------+--------------+
| 2025-12-01 | 1766 |
| 2025-12-02 | 1603 |
| 2025-12-03 | 1071 |
| 2025-12-04 | 1560 |
| 2025-12-05 | 1101 |
| 2025-12-06 | 1439 |
| 2025-12-07 | 1499 |
| 2025-12-08 | 1327 |
| 2025-12-09 | 2088 |
| 2025-12-10 | 1210 |
| 2025-12-11 | 1144 |
| 2025-12-12 | 1562 |
| 2025-12-13 | 1906 |
| 2025-12-14 | 1992 |
| 2025-12-15 | 1017 |
| 2025-12-16 | 831 |
| 2025-12-17 | 827 |
| 2025-12-18 | 1001 |
| 2025-12-19 | 849 |
| 2025-12-20 | 934 |
| 2025-12-21 | 1005 |
| 2025-12-22 | 1088 |
| 2025-12-23 | 1323 |
| 2025-12-24 | 1202 |
| 2025-12-25 | 1665 |
| 2025-12-26 | 1030 |
| 2025-12-27 | 1150 |
| 2025-12-28 | 1499 |
| 2025-12-29 | 139 |
+------------+--------------+
29 rows in set (0.036 sec)Geduld
(zelfst. naamw.)
Iets dat op is tegen de middag.![]()
quote:
Dan hebben we er nog wel wat te gaanquote:
Volgend jaar denk ik pasWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey katjequote:
Bolk goedemorgenYvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]![]()
Potjanbolkyvonnebolkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Yvonne
Heeft het me nou punten opgeleverd?Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]![]()
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Nope helaas er moet precies 60 sec tussen jou post en de volgende post zittenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Seconden is genoegquote:Op maandag 29 december 2025 09:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nope helaas er moet precies 60 minuten tussen jou post en de volgende post zitten![]()
![]()
Maandagochtend, je kent het welquote:
Gisteren heb je wel 7 punten gehaaldquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Moguh @Dotteke,@mailyquote:Dus gok ik er maar op los, of hebben jullie een keukenwekker staan?quote:Op maandag 29 december 2025 09:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nope helaas er moet precies 60 sec tussen jou post en de volgende post zittenYvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Whoehoeeeeeeeeeequote:Op maandag 29 december 2025 09:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gisteren heb je wel 7 punten gehaaldYvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Nee hoor, er is wel een tijd geweest dat ik keek op de klok van de pc en dan net met 59 sec een bolk zettenquote:Op maandag 29 december 2025 09:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Moguh @:dotteke,@:maily
[..]
Dus gok ik er maar op los, of hebben jullie een keukenwekker staan?![]()
Maar ik heb geen sec meer in die klok staan
En iemand moet jou 60 sec geven Jij moet snel posten zodat een ander geen punt krijgtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nog even doorbolken Yvonne en je zit in de top 10quote:![]()
Alhoewel dat deze maand niet meer gaat lukken Mario en Gebrokenglas zijn in een bolkstrijd voor de tweedeplaatst
Gooooooedemorgen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:quote:
Nou is zie wel waar het schip strand. Ik ga eerst even m'n lesjes Taal doen. Nee @mailey helaas geen Nederlands, dus je moet het met m'n fouten blijven doenYvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Welke taalquote:Op maandag 29 december 2025 09:13 schreef yvonne het volgende:
Nou is zie wel waar het schip strand. Ik ga eerst even m'n lesjes Taal doen. Nee @:mailey helaas geen Nederlands, dus je moet het met m'n fouten blijven doenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
lolquote:Op maandag 29 december 2025 09:13 schreef yvonne het volgende:
Nou is zie wel waar het schip strand. Ik ga eerst even m'n lesjes Taal doen. Nee @:mailey helaas geen Nederlands, dus je moet het met m'n fouten blijven doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Helloquote:weer aan het werk, of heb je vrij tussen kerst en oud en nieuw?
Heb geen zinquote:Op maandag 29 december 2025 09:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helloweer aan het werk, of heb je vrij tussen kerst en oud en nieuw?
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat kan ook. Maar je hebt het weekend het een en ander gedaan, kan je nu wel iets rustiger doen toch?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Frans, Duits, Engels, Spaans Ik ben 100 en wil ze wel op orde houden. En ik was altijd goed in talen. Engels en Duits spreek ik vloeiend, Frans is euhm en Spaans moet ik echt ophalen.quote:Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Ja, misschien straks ff. Als ik wakker ben.quote:Op maandag 29 december 2025 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan ook. Maar je hebt het weekend het een en ander gedaan, kan je nu wel iets rustiger doen toch?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
talenknobbel?quote:Op maandag 29 december 2025 09:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Frans, Duits, Engels, Spaans Ik ben 100 en wil ze wel op orde houden. En ik was altijd goed in talen. Engels en Duits spreek ik vloeiend, Frans is euhm en Spaans moet ik echt ophalen.
Frans vind ik een mooie taal.
Ik heb arabisch geleerd, kon het spreken en schrijven en lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu al jaren niet meer gedaan ben het echt helemaal kwijtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Leuk!!quote:Op maandag 29 december 2025 09:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Frans, Duits, Engels, Spaans Ik ben 100 en wil ze wel op orde houden. En ik was altijd goed in talen. Engels en Duits spreek ik vloeiend, Frans is euhm en Spaans moet ik echt ophalen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Is dat een moeilijke taal om te leren?quote:Op maandag 29 december 2025 09:23 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb arabisch geleerd, kon het spreken en schrijven en lezenGeduld
(zelfst. naamw.)
quote:Op maandag 29 december 2025 09:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
talenknobbel?
Frans vind ik een mooie taal.
Ik heb arabisch geleerd, kon het spreken en schrijven en lezenJup, talenknobbel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu al jaren niet meer gedaan ben het echt helemaal kwijt
Als je er weer mee zou beginnen, pik je het dan niet op?Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
oeiquote:Op maandag 29 december 2025 09:28 schreef KoningWouter het volgende:
Kutweer, keihard gevallen.
Het is spekglad buiten dus pas maar op allemaal.
Geduld
(zelfst. naamw.)
Ik denk plaatjes van artiesten die momenteel in de top-2000 gedraaid worden.quote:Op maandag 29 december 2025 09:28 schreef ToT het volgende:
mario is bezig met random gifjes diarree?Hee peeps!
Geduld
(zelfst. naamw.)
Oh lieverd tochquote:Op maandag 29 december 2025 09:28 schreef KoningWouter het volgende:
Het is spekglad buiten dus pas maar op allemaal.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op maandag 29 december 2025 09:28 schreef KoningWouter het volgende:
Het is spekglad buiten dus pas maar op allemaal.Aiiii!
![]()
Ah!quote:Op maandag 29 december 2025 09:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik denk plaatjes van artiesten die momenteel in de top-2000 gedraaid worden.![]()
![]()
Ja, ik heb de radio/stream niet eens aanstaan.Geduld
(zelfst. naamw.)
GG waarom was je ineens weg gisteren
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ehhh, ineens? Als je vanaf half elf bedoelt, toen ben ik gaan slapen.quote:Op maandag 29 december 2025 09:30 schreef Moeraskat het volgende:
GG waarom was je ineens weg gisterenGeduld
(zelfst. naamw.)
Ja, ik was zo naief dat ik dacht als ik het alfabeth maar kan dan kan ik hetquote:Op maandag 29 december 2025 09:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is dat een moeilijke taal om te leren?
Maar dat is natuurlijk niet zo. Wij zeggen , gefeliciteerd, hun zakken mabroek
Of Wij noemen het Egypthe en hun Misre
Je hent daar ook veel mannelijk en vrouwelijk
hier zeg je zowel tegen een man als ene vrouw ik hou van jou
Daar is het anders
Tegen een man zeg je ana bahebak
Tegen een vrouw ana uhibbuki
Dus dat was wel pittig vond ikWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik houd het bij Engels, Duits en Gronings
Nu krijgen we een paar pagina's discussie over dat Gronings een dialect is en geen taal....
Geduld
(zelfst. naamw.)
Ik denk het wel hoor. Ik weet nog wel wat.quote:Op maandag 29 december 2025 09:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jup, talenknobbel.
Als je er weer mee zou beginnen, pik je het dan niet op?
Maar het heeft geen nut meer. Ik schreef eerder met mijn schoonoouders en kreeg van hun ook post.
Ook toen mijn man was overleden. Maar op een gegeven moment is dat verwaterd.
Ik zeg wel mijn man, maar we waren met een scheiding bezig toen hij ziek was, woonde ook niet meer bij mij.
Maar ik heb hem wel terug in huis genomen om hem te verzorgen.
Hij wilde de scheiding ook stopzetten, maar dat wilde ik niet
Ik had gekozen voor mijn dochter, heel verhaal, laat ik dat hier maar niet gaan vertellen
Maar ik heb hem wel tot aan zijn dood verzorgd, ondanks dat ik zelf drie maanden daarvoor een groot verlies had geleden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O dat is minder KW, heb je je bezeerdquote:Op maandag 29 december 2025 09:28 schreef KoningWouter het volgende:
Het is spekglad buiten dus pas maar op allemaal.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
HIj heeft een voorbeeld aan jou genomen met al die plaatjesquote:Op maandag 29 december 2025 09:28 schreef ToT het volgende:
mario is bezig met random gifjes diarree?Hee peeps!
![]()
Toen heb ik Mario geëntertaindquote:Op maandag 29 december 2025 09:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ehhh, ineens? Als je vanaf half elf bedoelt, toen ben ik gaan slapen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Is ook zo.quote:Op maandag 29 december 2025 09:33 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik houd het bij Engels, Duits en Gronings
Nu krijgen we een paar pagina's discussie over dat Gronings een dialect is en geen taal....Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ja beetje wel, net even een paracetamolletje gepaktquote:Op maandag 29 december 2025 09:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is minder KW, heb je je bezeerd![]()
Die man heeft heel veel punten gepakt, maar hij heeft zichzelf ook een aantal keer gebolkt.quote:Geduld
(zelfst. naamw.)
Dat zie ik inderdaad terug in mijn puntenteller.quote:
Geduld
(zelfst. naamw.)
O dat is minder. Wat heb je bezeerd?quote:Op maandag 29 december 2025 09:40 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
ja beetje wel, net even een paracetamolletje gepaktWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Telefoonbotje?quote:Op maandag 29 december 2025 09:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is minder. Wat heb je bezeerd?
Geduld
(zelfst. naamw.)
quote:Op maandag 29 december 2025 09:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk het wel hoor. Ik weet nog wel wat.
Maar het heeft geen nut meer. Ik schreef eerder met mijn schoonoouders en kreeg van hun ook post.
Ook toen mijn man was overleden. Maar op een gegeven moment is dat verwaterd.
Ik zeg wel mijn man, maar we waren met een scheiding bezig toen hij ziek was, woonde ook niet meer bij mij.
Maar ik heb hem wel terug in huis genomen om hem te verzorgen.
Hij wilde de scheiding ook stopzetten, maar dat wilde ik niet
Ik had gekozen voor mijn dochter, heel verhaal, laat ik dat hier maar niet gaan vertellen
Maar ik heb hem wel tot aan zijn dood verzorgd, ondanks dat ik zelf drie maanden daarvoor een groot verlies had geleden.Onze rug is één rugzak....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Ja toen ik sliep jaquote:Op maandag 29 december 2025 09:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die man heeft heel veel punten gepakt, maar hij heeft zichzelf ook een aantal keer gebolkt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat is vaak maar even kwa pijn.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben daarom ook blij dat ik zo grote rug hebquote:
mag ik er op?quote:Op maandag 29 december 2025 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben daarom ook blij dat ik zo grote rug hebWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
JIj qoute mij vannacht met Killemquote:
Ik snapte er ook niets van
Ik kwam op een nacht binnen en toen kreeg ik deze postDus toen hij een keer op een dag binnen kwam poste ik die post die jij quoten en toen is hij weggegaan en niet terug gekomen.quote:Op zondag 14 december 2025 02:35 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nokken nou. We hebben nog meer dan een halve nacht te gaan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik vind kwa een leukerdquote:
Ja hoor, wil je paardje rijdenquote:
Had je even het gesprek moeten lezen. Dan had je begrepen waarom.quote:Op maandag 29 december 2025 09:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
JIj qoute mij vannacht met Killem
Ik snapte er ook niets van
Ik kwam op een acht binnen en toen kreeg ik deze post
[..]
Dus toen hij een keer op een dag binnen kwam poste ik die post die jij quoten en toen is hij weggegaan en niet terug gekomen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja dat hij ineens weg was en niemand weet waar en waarom daar ging het toch om?quote:Op maandag 29 december 2025 09:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Had je even het gesprek moeten lezen. Dan had je begrepen waarom.
Ik vermoed dat ik iets verkeerd had gezegd.
Killem kan normaal best wat hebben en het was een terugkaatsing van wat hij zelf zeiWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Puzzie en ik zochten killem. En ik zocht z’n laatste Posts op. In de hoop dat er niks met hem aan de hand is.
Maar hij zegt daar een soort van doei.![]()
Kan je als een geintje lezen. Maar daarna is hij niet meer terug gekomen. Dus wellicht heeft hij pauze of zoWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nee joh. Dat is echt niet jouw schuld.quote:Op maandag 29 december 2025 09:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat hij ineens weg was en niemand weet waar en waarom daar ging het toch om?
Ik vermoed dat ik iets verkeerd had gezegd.
Killem kan normaal best wat hebben en het was een terugkaatsing van wat hij zelf zeiWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja geen idee, vond het heel raar. Juist na een post van mij.quote:Op maandag 29 december 2025 09:55 schreef Moeraskat het volgende:
Puzzie en ik zochten killem. En ik zocht z’n laatste Posts op. In de hoop dat er niks met hem aan de hand is.
Maar hij zegt daar een soort van doei.![]()
Kan je als een geintje lezen. Maar daarna is hij niet meer terug gekomen. Dus wellicht heeft hij pauze of zo
Maar goed hoop dat hij weer gaat posten vond het altijd wel een leuke vent in zijn postenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mijn voet, die klapte dubbelquote:Op maandag 29 december 2025 09:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is minder. Wat heb je bezeerd?![]()
quote:Op maandag 29 december 2025 09:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja geen idee, vond het heel raar. Juist na een post van mij.
Maar goed hoop dat hij weer gaat posten vond het altijd wel een leuke vent in zijn postenik ook.
Maar als je verder terug leest zie ik zo snel geen dingen jegens jou. Dus dat zal wel toeval zijnWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Mario is m’n nieuwe vriend, toch Mario![]()
Mario was ooit ook eens mijn vriendquote:Op maandag 29 december 2025 10:05 schreef Moeraskat het volgende:
Mario is m’n nieuwe vriend, toch Mario![]()
![]()
Maar als hij vakantie krijgt hier is hij altijd boos op mij
![]()
sinds vannacht. En nu ga ik proberen Duits of Oostenrijks te leren zodat ik hem beter begrijp.
O das minder. Heb je gelijk gekoeld?quote:Op maandag 29 december 2025 10:00 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Mijn voet, die klapte dubbelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zuster Dotquote:Op maandag 29 december 2025 10:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O das minder. Heb je gelijk gekoeld?omdat je blauw bent.quote:Op maandag 29 december 2025 10:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mario was ooit ook eens mijn vriend
Maar als hij vakantie krijgt hier is hij altijd boos op mij
Als DAT geen...quote:Op maandag 29 december 2025 10:08 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas ziet hier wat ontstaan![]()
Ben jij goed met sociale media?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zuster Dot met een blauw mutsje opquote:Op maandag 29 december 2025 10:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zuster Dot
[..]
omdat je blauw bent.
Absoluut niet!quote:Op maandag 29 december 2025 10:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ben jij goed met sociale media?![]()
![]()
Hm.quote:
Wie is hier goed met sociale media?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nou.. ze zoeken toch iemandquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Goed kan twee dingen beteken goed of goedquote:
The golden Bolkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O hier op FOK! voor instagram en Facebookquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb niet alles meegelezen, maar ik heb geen idee hoe je iemand zou moeten zoeken op social media behalve met de naam.quote:![]()
Ik heb ook net een bakkie ingeschonken had het even nodig na een gesprek met de handhavingquote:![]()
Echt hoe krom ze regels handhavenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee lig op de bank nuquote:Op maandag 29 december 2025 10:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O das minder. Heb je gelijk gekoeld?![]()
Ja, voorlopig maar even rusten en weinig doen.quote:Geduld
(zelfst. naamw.)
Oke, ben geen dokter, maar weet nog van mijn been toen met die val dat ik het advies kreeg om het te koelenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb geen ijs. Maar doet ook al minder pijnquote:Op maandag 29 december 2025 10:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke, ben geen dokter, maar weet nog van mijn been toen met die val dat ik het advies kreeg om het te koelen![]()
Iets uit de vriezer, theedoek er om en hoppaquote:Op maandag 29 december 2025 10:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb geen ijs. Maar doet ook al minder pijn
Of een doek in koudwater en dan er om
Maar het hoeft niet he is maar een tip
Fijn dat het al minder wordt
Hey Lovelyquote:Op maandag 29 december 2025 10:41 schreef Lovely het volgende:
Koelen is altijd het beste, desnoods met een ijskoude washandje
Ja bedankt, komt goed!quote:Op maandag 29 december 2025 10:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iets uit de vriezer, theedoek er om en hoppa
Of een doek in koudwater en dan er om
Maar het hoeft niet he is maar een tip
Fijn dat het al minder wordt![]()
quote:Op maandag 29 december 2025 10:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O hier op FOK! voor instagram en Facebook
Lekker geslapen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee Harryquote:Op maandag 29 december 2025 10:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb niet alles meegelezen, maar ik heb geen idee hoe je iemand zou moeten zoeken op social media behalve met de naam.
Dat bedoel ik toch niet.
Voor mijn doen redelijkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik mis @KillemWieft ook!
Een beetje
En @devzero!
Maar dat komt vooral omdat ik moeite met richten hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Getting lost within myself 🎶![]()
Ja ik mis Killem ook, al zag ik hem niet zo vaak omdat hij meer in de nacht zatquote:Op maandag 29 december 2025 10:54 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik mis @:KillemWieft ook!
Een beetje
En @:devzero!
Maar dat komt vooral omdat ik moeite met richten hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hallooo lieve mensenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Haaiiquote:quote:Amyyyyyquote:Worstjequote:
Oekraïne heeft een verzoek ingediend om delen van de Groningse gaswinning over te nemen en die in te zetten om de eigen gasinfrastructuur te herstellen. De gesprekken lopen al sinds het voorjaar, maar het nieuws raakte nu pas bekend.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hey bolkertquote:
Morguh Hemaquote:
O?quote:Op maandag 29 december 2025 11:09 schreef Moeraskat het volgende:
Oekraïne heeft een verzoek ingediend om delen van de Groningse gaswinning over te nemen en die in te zetten om de eigen gasinfrastructuur te herstellen. De gesprekken lopen al sinds het voorjaar, maar het nieuws raakte nu pas bekend.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Dottie kampioenequote:quote:![]()
![]()
Ik had gisteren een kringverjaardag (help) en daar kende ik wat mensen niet. Ging het over chinees eten en zei mijn zwager tegen een onbekende ja hij (ik) is zo'n fan dat hij er een boek over heeft![]()
![]()
Leuke dagen gehad Steven. Met jevader was geslaagd hè. Dat is fijnquote:Op maandag 29 december 2025 11:13 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hey Dottie kampioene
[..]![]()
![]()
Ik had gisteren een kringverjaardag (help) en daar kende ik wat mensen niet. Ging het over chinees eten en zei mijn zwager tegen een onbekende ja hij (ik) is zo'n fan dat hij er een boek over heeftWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goede kerstdagen gehad idd. Ja het gaan eten met mijn pa was ontspannen zonder weerstand. Was zeker fijnquote:Op maandag 29 december 2025 11:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuke dagen gehad Steven. Met jevader was geslaagd hè. Dat is fijnVanochtend wel nog een uur bij mijn pa wezen zoeken naar zijn portemonnee
Maar heb em gevonden. Leer steeds meer plekken zo kennen waar mijn pa dingen verstopt (en niet meer zelf terugvind)
![]()
Pffff. Nul motivatie. Dit thuiszitten is echt niet oké. In het begin was het nog leuk maar ik word steeds luier en echt nergens zin in.
Ik mis die motivatie boosts die ik kreeg. Ergens waar ik gemotiveerd van werd en energie van kreeg.
Er is maar weinig wat me kan bekoren op dit moment.
Geen zin om m’n laptop te pakken, huishouden te doen, niks op tv boeit me. Hobby’s begin ik steeds aan en dan ben ik het zat. Er liggen hier 5 projecten half af door het huis.
![]()
![]()
M’n actieve ‘ik’ ben ik even kwijt of zo.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Die komt vast wel weer terugquote:Op maandag 29 december 2025 11:20 schreef Moeraskat het volgende:
Pffff. Nul motivatie. Dit thuiszitten is echt niet oké. In het begin was het nog leuk maar ik word steeds luier en echt nergens zin in.
Ik mis die motivatie boosts die ik kreeg. Ergens waar ik gemotiveerd van werd en energie van kreeg.
Geen zin om m’n laptop te pakken, huishouden te doen, niks op tv boeit me. Hobby’s begin ik steeds aan en dan ben ik het zat. Er liggen hier 5 projecten half af door het huis.
![]()
![]()
M’n actieve ‘ik’ ben ik even kwijt of zo.
En als je een muziekje op zet tijdens het huishouden ?![]()
Dat is niet goed lieverd, kan je geen hulp krijgen?quote:Op maandag 29 december 2025 11:20 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
![]()
M’n actieve ‘ik’ ben ik even kwijt of zo.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat klinkt niet goed. Wel goed dat je het zelf zo doorziet. Misschien een bezoek aan de huisarts een idee?quote:Op maandag 29 december 2025 11:20 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
![]()
M’n actieve ‘ik’ ben ik even kwijt of zo.![]()
Man3 wie heeft Mario weer laten laufenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik kom niet verder dan eraan denken dat ik het zometeen ga doen.quote:Op maandag 29 december 2025 11:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die komt vast wel weer terug
En als je een muziekje op zet tijdens het huishouden ?![]()
Doe wel iets hoor. Het is geen varkensstal. Maar ja…Geen idee, denk dat ik er even doorheen moet.quote:Op maandag 29 december 2025 11:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is niet goed lieverd, kan je geen hulp krijgen?Ik word straks gebeld door het ziekenhuis, dan ga ik vragen wanneer en of ik mag stoppen met die hormonen. Dat helpt denk ik al.quote:Op maandag 29 december 2025 11:22 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dat klinkt niet goed. Wel goed dat je het zelf zo doorziet. Misschien een bezoek aan de huisarts een idee?
Ze hebben me gewaarschuwd hiervoor hoor. Maar ja dat is altijd anders dan dat je ook echt iets voelt. Ik moet denk ik gewoon m’n normale dingen gaan doen.
Maar ja….Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik weet niet hoe lang dat al speelt, als het even een periode geen zin hebt is ook niet erg, je hoeft niet altijd productief te zijnquote:Op maandag 29 december 2025 11:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan eraan denken dat ik het zometeen ga doen.![]()
Doe wel iets hoor. Het is geen varkensstal. Maar ja…
[..]
Geen idee, denk dat ik er even doorheen moet.
[..]
Ik word straks gebeld door het ziekenhuis, dan ga ik vragen wanneer en of ik mag stoppen met die hormonen. Dat helpt denk ik al.
Ze hebben me gewaarschuwd hiervoor hoor. Maar ja dat is altijd anders dan dat je ook echt iets voelt. Ik moet denk ik gewoon m’n normale dingen gaan doen.
Maar ja….Uw ADH vitamine Worst
Begin decemberquote:Op maandag 29 december 2025 11:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang dat al speelt, als het even een periode geen zin hebt is ook niet erg, je hoeft niet altijd productief te zijn![]()
Hormonen toevoegen en adhd medicatie hebben een conflict.
Mist in m’n hoofd, wazig, mag niet autorijden. Dus niet werken op locatie. Dus thuis. En dat maakt me lui.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
BolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Ik denk dat ik te weinig dopamine verwerk op dit moment.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Misschien om andere medicatie vragen? Je kan het altijd even aankaarten bij het ziekenhuis of dokter![]()
Nee da's niet bestquote:Op maandag 29 december 2025 11:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Begin december![]()
Hormonen toevoegen en adhd medicatie hebben een conflict.
Mist in m’n hoofd, wazig, mag niet autorijden. Dus niet werken op locatie. Dus thuis. En dat maakt me lui.Uw ADH vitamine Worst
Strak bespreken ja
Jaquote:Op maandag 29 december 2025 12:00 schreef StevenHyde het volgende:
Hopelijk mag je dan idd stoppen met de hormonen ja Moeraskat. Pas iig goed op jezelf hiermeeik hoop nog een paar dagen. En dat kater het verkeerd begrepen heeft. Nog zeven weken of tot zeven weken is een enorm verschil
Ja, tot het nacht is. En aangezien er gister ook amper iemand wakker was. Haalt hij dan makkelijk streaks van anderhalf uur.quote:![]()
Mario doet dat goed
quote:Op maandag 29 december 2025 12:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, tot het nacht is. En aangezien er gister ook amper iemand wakker was. Haalt hij dan makkelijk streaks van anderhalf uur.![]()
Mario doet dat goed
Geduld
(zelfst. naamw.)
Ja ik was heel lang de enige met hem. Kijk maarquote:
Ik zie het terug in mijn puntenteller ook inderdaad.quote:Op maandag 29 december 2025 12:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja ik was heel lang de enige met hem. Kijk maarGeduld
(zelfst. naamw.)
Ja als ik toen was gaan slapen denk ik dat je een gat van 160/200 punten extra had.quote:Op maandag 29 december 2025 12:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zie het terug in mijn puntenteller ook inderdaad.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hier scoorde Mario vannacht meer dan 10 puntenquote:Op maandag 29 december 2025 12:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja als ik toen was gaan slapen denk ik dat je een gat van 160/200 punten extra had.
Maar hij bolkt zichzelf ook
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10+----------+---------------------+--------+---------------+
| user | tijdstip | punten | gebolkt_door |