quote:Op maandag 29 december 2025 10:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O hier op FOK! voor instagram en Facebook
Lekker geslapen?quote:
Nee Harryquote:Op maandag 29 december 2025 10:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb niet alles meegelezen, maar ik heb geen idee hoe je iemand zou moeten zoeken op social media behalve met de naam.
Voor mijn doen redelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik mis Killem ook, al zag ik hem niet zo vaak omdat hij meer in de nacht zatquote:Op maandag 29 december 2025 10:54 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik mis @:KillemWieft ook!
Een beetje
En @:devzero!
Maar dat komt vooral omdat ik moeite met richten hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haaiiquote:
quote:
Amyyyyyquote:
Worstjequote:
Hey bolkertquote:
Morguh Hemaquote:
O?quote:Op maandag 29 december 2025 11:09 schreef Moeraskat het volgende:
Oekraïne heeft een verzoek ingediend om delen van de Groningse gaswinning over te nemen en die in te zetten om de eigen gasinfrastructuur te herstellen. De gesprekken lopen al sinds het voorjaar, maar het nieuws raakte nu pas bekend.
Hey Dottie kampioenequote:
quote:
Leuke dagen gehad Steven. Met jevader was geslaagd hè. Dat is fijnquote:Op maandag 29 december 2025 11:13 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hey Dottie kampioene
[..]![]()
![]()
Ik had gisteren een kringverjaardag (help) en daar kende ik wat mensen niet. Ging het over chinees eten en zei mijn zwager tegen een onbekende ja hij (ik) is zo'n fan dat hij er een boek over heeft
Goede kerstdagen gehad idd. Ja het gaan eten met mijn pa was ontspannen zonder weerstand. Was zeker fijnquote:Op maandag 29 december 2025 11:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuke dagen gehad Steven. Met jevader was geslaagd hè. Dat is fijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |