Dan hebben we er nog wel wat te gaanquote:
Hey katjequote:
Potjanbolkyvonnebolkquote:
Nope helaas er moet precies 60 sec tussen jou post en de volgende post zittenquote:
Seconden is genoegquote:Op maandag 29 december 2025 09:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nope helaas er moet precies 60 minuten tussen jou post en de volgende post zitten
Maandagochtend, je kent het welquote:
Gisteren heb je wel 7 punten gehaaldquote:
Moguh @Dotteke,@mailyquote:
Dus gok ik er maar op los, of hebben jullie een keukenwekker staan?quote:Op maandag 29 december 2025 09:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nope helaas er moet precies 60 sec tussen jou post en de volgende post zitten
Whoehoeeeeeeeeeequote:Op maandag 29 december 2025 09:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gisteren heb je wel 7 punten gehaald
Nee hoor, er is wel een tijd geweest dat ik keek op de klok van de pc en dan net met 59 sec een bolk zettenquote:Op maandag 29 december 2025 09:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Moguh @:dotteke,@:maily
[..]
Dus gok ik er maar op los, of hebben jullie een keukenwekker staan?
Nog even doorbolken Yvonne en je zit in de top 10quote:
quote:
quote:
Welke taalquote:Op maandag 29 december 2025 09:13 schreef yvonne het volgende:
Nou is zie wel waar het schip strand. Ik ga eerst even m'n lesjes Taal doen. Nee @:mailey helaas geen Nederlands, dus je moet het met m'n fouten blijven doen
lolquote:Op maandag 29 december 2025 09:13 schreef yvonne het volgende:
Nou is zie wel waar het schip strand. Ik ga eerst even m'n lesjes Taal doen. Nee @:mailey helaas geen Nederlands, dus je moet het met m'n fouten blijven doen
Helloquote:
Heb geen zinquote:Op maandag 29 december 2025 09:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helloweer aan het werk, of heb je vrij tussen kerst en oud en nieuw?
Dat kan ook. Maar je hebt het weekend het een en ander gedaan, kan je nu wel iets rustiger doen toch?quote:
Frans, Duits, Engels, Spaans Ik ben 100 en wil ze wel op orde houden. En ik was altijd goed in talen. Engels en Duits spreek ik vloeiend, Frans is euhm en Spaans moet ik echt ophalen.quote:
Ja, misschien straks ff. Als ik wakker ben.quote:Op maandag 29 december 2025 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan ook. Maar je hebt het weekend het een en ander gedaan, kan je nu wel iets rustiger doen toch?
talenknobbel?quote:Op maandag 29 december 2025 09:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Frans, Duits, Engels, Spaans Ik ben 100 en wil ze wel op orde houden. En ik was altijd goed in talen. Engels en Duits spreek ik vloeiend, Frans is euhm en Spaans moet ik echt ophalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu al jaren niet meer gedaan ben het echt helemaal kwijtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Leuk!!quote:Op maandag 29 december 2025 09:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Frans, Duits, Engels, Spaans Ik ben 100 en wil ze wel op orde houden. En ik was altijd goed in talen. Engels en Duits spreek ik vloeiend, Frans is euhm en Spaans moet ik echt ophalen.
Is dat een moeilijke taal om te leren?quote:Op maandag 29 december 2025 09:23 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb arabisch geleerd, kon het spreken en schrijven en lezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |