Is ook zo.quote:Op maandag 29 december 2025 09:33 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik houd het bij Engels, Duits en Gronings
Nu krijgen we een paar pagina's discussie over dat Gronings een dialect is en geen taal....
ja beetje wel, net even een paracetamolletje gepaktquote:Op maandag 29 december 2025 09:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is minder KW, heb je je bezeerd
Die man heeft heel veel punten gepakt, maar hij heeft zichzelf ook een aantal keer gebolkt.quote:
Dat zie ik inderdaad terug in mijn puntenteller.quote:
O dat is minder. Wat heb je bezeerd?quote:Op maandag 29 december 2025 09:40 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
ja beetje wel, net even een paracetamolletje gepakt
Telefoonbotje?quote:Op maandag 29 december 2025 09:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is minder. Wat heb je bezeerd?
quote:Op maandag 29 december 2025 09:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk het wel hoor. Ik weet nog wel wat.
Maar het heeft geen nut meer. Ik schreef eerder met mijn schoonoouders en kreeg van hun ook post.
Ook toen mijn man was overleden. Maar op een gegeven moment is dat verwaterd.
Ik zeg wel mijn man, maar we waren met een scheiding bezig toen hij ziek was, woonde ook niet meer bij mij.
Maar ik heb hem wel terug in huis genomen om hem te verzorgen.
Hij wilde de scheiding ook stopzetten, maar dat wilde ik niet
Ik had gekozen voor mijn dochter, heel verhaal, laat ik dat hier maar niet gaan vertellen
Maar ik heb hem wel tot aan zijn dood verzorgd, ondanks dat ik zelf drie maanden daarvoor een groot verlies had geleden.Onze rug is één rugzak....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
Ja toen ik sliep jaquote:Op maandag 29 december 2025 09:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die man heeft heel veel punten gepakt, maar hij heeft zichzelf ook een aantal keer gebolkt.
Dat is vaak maar even kwa pijn.quote:
Ben daarom ook blij dat ik zo grote rug hebquote:
mag ik er op?quote:Op maandag 29 december 2025 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben daarom ook blij dat ik zo grote rug heb
JIj qoute mij vannacht met Killemquote:
Dus toen hij een keer op een dag binnen kwam poste ik die post die jij quoten en toen is hij weggegaan en niet terug gekomen.quote:Op zondag 14 december 2025 02:35 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nokken nou. We hebben nog meer dan een halve nacht te gaan.
Ik vind kwa een leukerdquote:
Ja hoor, wil je paardje rijdenquote:
Had je even het gesprek moeten lezen. Dan had je begrepen waarom.quote:Op maandag 29 december 2025 09:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
JIj qoute mij vannacht met Killem
Ik snapte er ook niets van
Ik kwam op een acht binnen en toen kreeg ik deze post
[..]
Dus toen hij een keer op een dag binnen kwam poste ik die post die jij quoten en toen is hij weggegaan en niet terug gekomen.
Ja dat hij ineens weg was en niemand weet waar en waarom daar ging het toch om?quote:Op maandag 29 december 2025 09:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Had je even het gesprek moeten lezen. Dan had je begrepen waarom.
Nee joh. Dat is echt niet jouw schuld.quote:Op maandag 29 december 2025 09:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat hij ineens weg was en niemand weet waar en waarom daar ging het toch om?
Ik vermoed dat ik iets verkeerd had gezegd.
Killem kan normaal best wat hebben en het was een terugkaatsing van wat hij zelf zei
Ja geen idee, vond het heel raar. Juist na een post van mij.quote:Op maandag 29 december 2025 09:55 schreef Moeraskat het volgende:
Puzzie en ik zochten killem. En ik zocht z’n laatste Posts op. In de hoop dat er niks met hem aan de hand is.
Maar hij zegt daar een soort van doei.![]()
Kan je als een geintje lezen. Maar daarna is hij niet meer terug gekomen. Dus wellicht heeft hij pauze of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |