Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar novemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door laforest op 14-12-2025 00:13:53 ]“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Als jij een naam noemt, misschien.quote:Op zaterdag 13 december 2025 23:24 schreef mario390 het volgende:
kennen julie ook de nederl.duitse 80s
discoqueen??![]()
van diti peruziertquote:Op zaterdag 13 december 2025 23:25 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Als jij een naam noemt, misschien.![]()
Klinkt niet echt Nederlandsquote:“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Ah okayquote:Op zaterdag 13 december 2025 23:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee diti was haar produzent ,duitse
Boney M dan“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Lijkt wel een aivd kerstpuzzel“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Rasputinquote:Op zaterdag 13 december 2025 23:30 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ma Baker,
By the rivers of Babylon,
Rasputin.
“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
die rechtsequote:Op zaterdag 13 december 2025 23:32 schreef mario390 het volgende:
nee diti is die die met de and. vent
wwas met de grote halskette![]()
![]()
Ja joh. Haal het hele productieteam erbij.quote:Op zaterdag 13 december 2025 23:32 schreef mario390 het volgende:
nee diti is die die met de and. vent
wwas met de grote halskette
Maar hoe heette zij dan.![]()
Mr T heeft toch wel gezongen of niet?“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
ja verrekquote:Op zaterdag 13 december 2025 23:36 schreef laforest het volgende:
Mr T heeft toch wel gezongen of niet?
Bekijk deze YouTube-video![]()
die met brother louiequote:Op zaterdag 13 december 2025 23:33 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ja joh. Haal het hele productieteam erbij.
man manquote:Op zaterdag 13 december 2025 23:36 schreef maily het volgende:
[..]
ja verrek
![]()
had eventueel misschien eigenlijk wel in een spoiler gemogenquote:Op zaterdag 13 december 2025 23:37 schreef laforest het volgende:
[ afbeelding ] Random pic van de dag![]()
Oh echtquote:Op zaterdag 13 december 2025 23:36 schreef maily het volgende:
[..]
ja verrek
![]()
![]()
Stond als advertentie op deze paginaquote:Op zaterdag 13 december 2025 23:38 schreef maily het volgende:
[..]
had eventueel misschien eigenlijk wel in een spoiler gemogen“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
de met brother louiequote:Op zaterdag 13 december 2025 23:33 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ja joh. Haal het hele productieteam erbij.
dat heb ik niet voor niks uitgeschakeldquote:Op zaterdag 13 december 2025 23:39 schreef laforest het volgende:
[..]
Stond als advertentie op deze pagina![]()
![]()
Die is vast niet nattyquote:Op zaterdag 13 december 2025 23:37 schreef laforest het volgende:
[ afbeelding ] Random pic van de dag![]()
![]()
fdsfads even een tasten test“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Zangeres zonder naamquote:Op zaterdag 13 december 2025 23:24 schreef mario390 het volgende:
kennen julie ook de nederl.duitse 80s
discoqueen??![]()
![]()
![]()
Pooh vliegt wegquote:Op zaterdag 13 december 2025 23:41 schreef maily het volgende:
[..]
po vliegt weg
Bekijk deze YouTube-video“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
ja diti is en mann en produzentquote:Op zaterdag 13 december 2025 23:42 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Dat waren toch mannen?
Modern talking of zo?![]()
mexicoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:![]()
Barbarella? Corry Konings?“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Jaaaaaaquote:Op zaterdag 13 december 2025 23:43 schreef maily het volgende:
[..]
mexicooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar nu weten we nog niet over welke Nederlands Duitse 80's discoqueen jij het had.quote:Op zaterdag 13 december 2025 23:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja diti is en mann en produzent
Hoe heette zij dan?![]()
Misschien van een piratenzenderquote:
Wie kent Modern Talking niet?
Die ken ik welquote:Op zaterdag 13 december 2025 23:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
man man wel als je mod.talking kennt![]()
![]()
Die kent geen hond in Nederlandquote:Op zaterdag 13 december 2025 23:51 schreef maily het volgende:
[..]
ja die ken ik wel
maar niet die c.c. nog wat
Daarom was alles een grote eenheidsworst.quote:Op zaterdag 13 december 2025 23:52 schreef mario390 het volgende:
mod.talk. c.c catch alles de
selfe produzent ,selfde sound
Heel veel eendagsvliegen die door één producent geplugd werden.
Alles klonk hetzelfde![]()
Zoals die vent van Milli Vanilli (ook Boney M)quote:Op zaterdag 13 december 2025 23:54 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Daarom was alles een grote eenheidsworst.
Heel veel eendagsvliegen die door één prodecunt geplugd werden.
Alles klonk hetzelfde“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
trotzdem 5 nr.1 hits 1 jaarquote:Op zaterdag 13 december 2025 23:54 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Daarom was alles een grote eenheidsworst.
Heel veel eendagsvliegen die door één producent geplugd werden.
Alles klonk hetzelfde
was ik fan![]()
Vast niet in NLquote:Op zaterdag 13 december 2025 23:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
trotzdem 5 nr.1 hits 1 jaar
was ik fan![]()
boney m was de muziek welquote:Op zaterdag 13 december 2025 23:55 schreef laforest het volgende:
[..]
Zoals die vent van Milli Vanilli (ook Boney M)
anders als milli v.![]()
Thuis! BUUTVRIJ!![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Nog even eentje om het af te leren.![]()
Je moet langzaam afbouwen en zo, het lichaam niet laten schrikken."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Proost!quote:Op zaterdag 13 december 2025 23:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Je moet langzaam afbouwen en zo, het lichaam niet laten schrikken.“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Merci!quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik zet ook even mijn Duitse toetsenbord aan op mijn handy“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Zekker luipen.quote:Op zaterdag 13 december 2025 23:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Je moet langzaam afbouwen en zo, het lichaam niet laten schrikken.![]()
![]()
Teerlijk hoch?quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Zhe Zhcorpionz!quote:
Goed idee, maar ik neem de pita gyros hieroquote:“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Altijd een goede keuze broederquote:Op zondag 14 december 2025 00:08 schreef laforest het volgende:
[..]
Goed idee, maar ik neem de pita gyros hiero![]()
Nu heb ik vet zin hahahaquote:“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Bwehehehequote:
Is er een norovirusuitbraak?quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ah nu zie ik het hahahahah epic!!quote:“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
Ik vind Vive la Fete altijd wel leukquote:Op zondag 14 december 2025 00:11 schreef marc0871 het volgende:
Franse liedjes kan ik helemaal niks mee![]()
Bekijk deze YouTube-video"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Yikes. Waar?quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Zo, de toon is gezet!quote:Op zondag 14 december 2025 00:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
je destroyed me gistern, ik
destroy jou dit zondagProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Broeder KW!quote:
Even gestolen voor de OPquote:“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars![]()
En als mario zo begint weet je dat het serieus is.quote:
Ligt aan jezelf he.quote:Op zondag 14 december 2025 00:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
je destroyed me gistern, ik
destroy jou dit zondag
Wakker blijven en doorbolken.![]()
Oh lekker.quote:Op zondag 14 december 2025 00:15 schreef maily het volgende:
[..]
https://www.bndestem.nl/b(...)rlijk-2024~ae5e3de2/![]()
Ik was een paar jaar terug op cruise, en op cruiseschepen zijn ze altijd helemaal hysterisch over norovirusuitbraken. Er waren 2 mensen die zich met buikklachten bij de scheepsarts gemeld hadden en meteen werd er een 'emergency cleaning' van het schip uitgevoerd en moesten we bij elke verplaatsing van ruimte naar ruimte onze handen wassen.
![]()
Lekker wel.quote:![]()
Van de week nog een zak op
Chips smaken me voor geen meter meerquote:Op zondag 14 december 2025 00:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Lekker wel.![]()
Van de week nog een zak op![]()
Hoe komt dat dan?quote:Op zondag 14 december 2025 00:24 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Chips smaken me voor geen meter meer"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ze zijn aan de recepten aan het rommelen geweest. Er is er niet één meer lekker.quote:
Nou ja, ik neem tegenwoordig nog weleens Naomi cassave crackers mee.
Cassave kroepoek![]()
Er moet overal minder zout, minder vet en minder suiker in helaas.quote:Op zondag 14 december 2025 00:30 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ze zijn aan de recepten aan het rommelen geweest. Er is er niet één meer lekker.
Nou ja, ik neem tegenwoordig nog weleens Naomi cassave crackers mee.
Cassave kroepoek
Dat minder suiker vinnik nog wel prima. Maar het verminderde zoutgehalte hakt er wel in qua smaak.
Nou had de Aldi tot een jaar of 2 geleden nog wel geweldige paprikachips, met echt zoveel paprikapoeder dat je er last van kreeg als je een zak op at (zoals het eigenlijk hoort) maar die hebben hun formule ook aangepast.
Mja. Alsof je chips eet voor het gezondequote:Op zondag 14 december 2025 00:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er moet overal minder zout, minder vet en minder suiker in helaas.
Dat minder suiker vinnik nog wel prima. Maar het verminderde zoutgehalte hakt er wel in qua smaak.
Nou had de Aldi tot een jaar of 2 geleden nog wel geweldige paprikachips, met echt zoveel paprikapoeder dat je er last van kreeg als je een zak op at (zoals het eigenlijk hoort) maar die hebben hun formule ook aangepast.
Ik zat al aan de Sensations omdat daar nog wat smaak aan zat.
Maar dat hoef ik ook niet meer te doen.
Alles is als karton.![]()
Zelf maken dan maarquote:Op zondag 14 december 2025 00:35 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Mja. Alsof je chips eet voor het gezonde
Ik zat al aan de Sensations omdat daar nog wat smaak aan zat.
Maar dat hoef ik ook niet meer te doen.
Alles is als karton.
![]()
Ich bolk du!"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
In the name of Bolk!"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
![]()
Ik ga even aan de "Radler voor volwassen" hoor, ik zie net net dat ik zeker een kwart fles limoncello heb staan, en dat mixed ontzettend goed met witbier weet ik uit ervaring.
Van je lekker lekker lekker! En je hearlik hearlik hearlik!"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Der ToT!!!![]()
Ik weet niet of ik wil dat dat mijn bijnaam wordtquote:![]()
Whehehe!quote:Op zondag 14 december 2025 01:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik wil dat dat mijn bijnaam wordt![]()
![]()
![]()
Klinkt toch minder dan "Grrrrtje" of "Panter!"quote:
Kitten anders?quote:Op zondag 14 december 2025 01:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Klinkt toch minder dan "Grrrrtje" of "Panter!"![]()
![]()
Mag ook!quote:
Zijn dat de 3 gasten die afgelopen nacht aan de beurt waren voor je moeder?quote:
nee de en is nederlandsequote:Op zondag 14 december 2025 01:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zijn dat de 3 gasten die afgelopen nacht aan de beurt waren voor je moeder?![]()
Die middelste denk ik?quote:
Is dat Jantje Smit?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Mijn god ik word oud. Ik weet nog dat Jantje echt een Jantje was, zo'n irritant kutkind dat op de radio werd gedraaid."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Jongens jongens
Je weet niet half hoe goed het mijn oude botten doet om 2 mensen zo hard te zien strijden om de 2e plek.quote:![]()
![]()
Dit is de Bolk in optima forma
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 14-12-2025 02:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
quote:Op zondag 14 december 2025 02:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je weet niet half hoe goed het mijn oude botten doet om 2 mensen zo hard te zien strijden om de 2e plek.![]()
![]()
Dit is de Bolk in optima forma
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Morguh
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Toch maar weer een flesje mineraalwater uit de koelkast getrokken. Heerlijk man!
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Nokken nou. We hebben nog meer dan een halve nacht te gaan.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik ben dadelijk weg heur.quote:Op zondag 14 december 2025 02:35 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nokken nou. We hebben nog meer dan een halve nacht te gaan.
Wat is jou probleem?quote:Op zondag 14 december 2025 02:35 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nokken nou. We hebben nog meer dan een halve nacht te gaan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
"Wil je overstappen of niet?"quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
KLING KLOKJES KLINGELINGELING!"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ben net over gestapt van de droomwereld naar de bolkwereldquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: