Ze zijn aan de recepten aan het rommelen geweest. Er is er niet één meer lekker.quote:
Er moet overal minder zout, minder vet en minder suiker in helaas.quote:Op zondag 14 december 2025 00:30 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ze zijn aan de recepten aan het rommelen geweest. Er is er niet één meer lekker.
Nou ja, ik neem tegenwoordig nog weleens Naomi cassave crackers mee.
Cassave kroepoek
Mja. Alsof je chips eet voor het gezondequote:Op zondag 14 december 2025 00:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er moet overal minder zout, minder vet en minder suiker in helaas.
Dat minder suiker vinnik nog wel prima. Maar het verminderde zoutgehalte hakt er wel in qua smaak.
Nou had de Aldi tot een jaar of 2 geleden nog wel geweldige paprikachips, met echt zoveel paprikapoeder dat je er last van kreeg als je een zak op at (zoals het eigenlijk hoort) maar die hebben hun formule ook aangepast.
Zelf maken dan maarquote:Op zondag 14 december 2025 00:35 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Mja. Alsof je chips eet voor het gezonde
Ik zat al aan de Sensations omdat daar nog wat smaak aan zat.
Maar dat hoef ik ook niet meer te doen.
Alles is als karton.
Ik weet niet of ik wil dat dat mijn bijnaam wordtquote:
Whehehe!quote:Op zondag 14 december 2025 01:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik wil dat dat mijn bijnaam wordt![]()
Klinkt toch minder dan "Grrrrtje" of "Panter!"quote:
Kitten anders?quote:Op zondag 14 december 2025 01:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Klinkt toch minder dan "Grrrrtje" of "Panter!"
Mag ook!quote:
Zijn dat de 3 gasten die afgelopen nacht aan de beurt waren voor je moeder?quote:
nee de en is nederlandsequote:Op zondag 14 december 2025 01:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zijn dat de 3 gasten die afgelopen nacht aan de beurt waren voor je moeder?
Die middelste denk ik?quote:
Je weet niet half hoe goed het mijn oude botten doet om 2 mensen zo hard te zien strijden om de 2e plek.quote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 14-12-2025 02:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
quote:Op zondag 14 december 2025 02:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je weet niet half hoe goed het mijn oude botten doet om 2 mensen zo hard te zien strijden om de 2e plek.![]()
![]()
Dit is de Bolk in optima forma
Nokken nou. We hebben nog meer dan een halve nacht te gaan.quote:
Ik ben dadelijk weg heur.quote:Op zondag 14 december 2025 02:35 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nokken nou. We hebben nog meer dan een halve nacht te gaan.
Wat is jou probleem?quote:Op zondag 14 december 2025 02:35 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nokken nou. We hebben nog meer dan een halve nacht te gaan.
"Wil je overstappen of niet?"quote:
Ben net over gestapt van de droomwereld naar de bolkwereldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |