Hey bolkertquote:
Morguh Hemaquote:
O?quote:Op maandag 29 december 2025 11:09 schreef Moeraskat het volgende:
Oekraïne heeft een verzoek ingediend om delen van de Groningse gaswinning over te nemen en die in te zetten om de eigen gasinfrastructuur te herstellen. De gesprekken lopen al sinds het voorjaar, maar het nieuws raakte nu pas bekend.
Hey Dottie kampioenequote:
quote:
Leuke dagen gehad Steven. Met jevader was geslaagd hè. Dat is fijnquote:Op maandag 29 december 2025 11:13 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hey Dottie kampioene
[..]![]()
![]()
Ik had gisteren een kringverjaardag (help) en daar kende ik wat mensen niet. Ging het over chinees eten en zei mijn zwager tegen een onbekende ja hij (ik) is zo'n fan dat hij er een boek over heeft
Goede kerstdagen gehad idd. Ja het gaan eten met mijn pa was ontspannen zonder weerstand. Was zeker fijnquote:Op maandag 29 december 2025 11:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuke dagen gehad Steven. Met jevader was geslaagd hè. Dat is fijn
Die komt vast wel weer terugquote:Op maandag 29 december 2025 11:20 schreef Moeraskat het volgende:
Pffff. Nul motivatie. Dit thuiszitten is echt niet oké. In het begin was het nog leuk maar ik word steeds luier en echt nergens zin in.
Ik mis die motivatie boosts die ik kreeg. Ergens waar ik gemotiveerd van werd en energie van kreeg.
Er is maar weinig wat me kan bekoren op dit moment.
Geen zin om m’n laptop te pakken, huishouden te doen, niks op tv boeit me. Hobby’s begin ik steeds aan en dan ben ik het zat. Er liggen hier 5 projecten half af door het huis.
![]()
![]()
M’n actieve ‘ik’ ben ik even kwijt of zo.
Dat is niet goed lieverd, kan je geen hulp krijgen?quote:Op maandag 29 december 2025 11:20 schreef Moeraskat het volgende:
Pffff. Nul motivatie. Dit thuiszitten is echt niet oké. In het begin was het nog leuk maar ik word steeds luier en echt nergens zin in.
Ik mis die motivatie boosts die ik kreeg. Ergens waar ik gemotiveerd van werd en energie van kreeg.
Geen zin om m’n laptop te pakken, huishouden te doen, niks op tv boeit me. Hobby’s begin ik steeds aan en dan ben ik het zat. Er liggen hier 5 projecten half af door het huis.
![]()
![]()
Dat klinkt niet goed. Wel goed dat je het zelf zo doorziet. Misschien een bezoek aan de huisarts een idee?quote:Op maandag 29 december 2025 11:20 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
![]()
Ik kom niet verder dan eraan denken dat ik het zometeen ga doen.quote:Op maandag 29 december 2025 11:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die komt vast wel weer terug
En als je een muziekje op zet tijdens het huishouden ?
Geen idee, denk dat ik er even doorheen moet.quote:Op maandag 29 december 2025 11:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is niet goed lieverd, kan je geen hulp krijgen?
Ik word straks gebeld door het ziekenhuis, dan ga ik vragen wanneer en of ik mag stoppen met die hormonen. Dat helpt denk ik al.quote:Op maandag 29 december 2025 11:22 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dat klinkt niet goed. Wel goed dat je het zelf zo doorziet. Misschien een bezoek aan de huisarts een idee?
Ik weet niet hoe lang dat al speelt, als het even een periode geen zin hebt is ook niet erg, je hoeft niet altijd productief te zijnquote:Op maandag 29 december 2025 11:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik kom niet verder dan eraan denken dat ik het zometeen ga doen.![]()
Doe wel iets hoor. Het is geen varkensstal. Maar ja…
[..]
Geen idee, denk dat ik er even doorheen moet.
[..]
Ik word straks gebeld door het ziekenhuis, dan ga ik vragen wanneer en of ik mag stoppen met die hormonen. Dat helpt denk ik al.
Ze hebben me gewaarschuwd hiervoor hoor. Maar ja dat is altijd anders dan dat je ook echt iets voelt. Ik moet denk ik gewoon m’n normale dingen gaan doen.
Maar ja….
Begin decemberquote:Op maandag 29 december 2025 11:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang dat al speelt, als het even een periode geen zin hebt is ook niet erg, je hoeft niet altijd productief te zijn
Nee da's niet bestquote:Op maandag 29 december 2025 11:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Begin december![]()
Hormonen toevoegen en adhd medicatie hebben een conflict.
Mist in m’n hoofd, wazig, mag niet autorijden. Dus niet werken op locatie. Dus thuis. En dat maakt me lui.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |