En je drinkt tot de motherfocking fles leeg is.quote:
Hoop doet leven.quote:Op maandag 29 december 2025 00:14 schreef TheVulture het volgende:
Hij is wel vroeg met zijn wals, gaat ie zometeen naar huis?
Dit is niet zo leuk.quote:Op maandag 29 december 2025 00:15 schreef Strani het volgende:
En hier hebben jullie dan geen gifjes voor!?
Een vermelding voor Maruja (Tolhuistuin 21 november), Wunderhorse (Paradiso 1 juni), Fat Dog (Paradiso 14 april) en Marathon (Burgerweeshuis 5 mei).quote:Op maandag 29 december 2025 00:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat was jullie beste concert afgelopen jaar?
Ik stond ook oprecht tandjes te poetsenquote:Op maandag 29 december 2025 00:15 schreef Felagund het volgende:
Nu al, kan hij er niet mee wachten als ik al in bed ben?
Ik lig al in bed en hoor het tochquote:Op maandag 29 december 2025 00:15 schreef Felagund het volgende:
Nu al, kan hij er niet mee wachten als ik al in bed ben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://x.com/MarcelFrost
https://www.trouw.nl/cult(...)inch-nails~b97e4749/
Waarom je bij de Top2000 75 nummers van David Bowie kunt kiezen maar nul van Nine Inch NailsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Volgens mij heeft Jeroen die column ook gelezenquote:
Jaquote:Op maandag 29 december 2025 00:15 schreef hihohaswessam het volgende:
de wals al om kwart over twaalf/??
Heb net een nieuwe literfles Captain Morgan. Dat overleef ik niet.quote:
Lijkt me niet. Dat is veel te mooi om waar te zijn!quote:Op maandag 29 december 2025 00:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik denk dat ie 'm nog een keer gaat doen vanavond.
Ik heb het van de week getimed. Toen duurde het (zonder oproep tot meedoen) 70 seconden. Dit was zo'n 2 minuutjes. Als je enerzijds zeikt over Tubular Bells, moet je ook zeiken over 2 minuten waarin ook DAADWERKELIJK DE LIJST kan worden uitgezonden.quote:Op maandag 29 december 2025 00:16 schreef Strani het volgende:
Nou ja jongens jullie kunnen ook te veel zeuren. Het is een beetje gek maar het duurt 30 seconden en blijkbaar zijn er genoeg mensen die het wel grappig vinden. Ik heb er zelf niet echt een mening over.
Je weet zelf dat we hier precies niks leuk vinden, daarom kijken we elk jaar een week lang.quote:Op maandag 29 december 2025 00:16 schreef Strani het volgende:
Nou ja jongens jullie kunnen ook te veel zeuren. Het is een beetje gek maar het duurt 30 seconden en blijkbaar zijn er genoeg mensen die het wel grappig vinden. Ik heb er zelf niet echt een mening over.
Wel opvallend vroeg voor zijn doen.quote:Op maandag 29 december 2025 00:16 schreef TheVulture het volgende:
Op zich wel fijn dat we die wals al gehad hebben, ik voel een soort opluchting
GADVERDAMMEquote:
Naar Houten hart zo dadelijk.quote:Op maandag 29 december 2025 00:13 schreef Isorden het volgende:
Van Bloedend Hart naar Heart-Shaped Box
Ook nog heart shaped box, lijkt mij bewust ja.quote:Op maandag 29 december 2025 00:14 schreef Gretzl het volgende:
Bloedend Hart en Mijn Houten Hart in hetzelfde uur, dat lijkt me een bewussie @:ArnieAlberts
We blijven een klaaglandje!quote:Op maandag 29 december 2025 00:16 schreef Strani het volgende:
Van zo'n poser draait Kurt zich omquote:
Ik bedoel maar.quote:Op maandag 29 december 2025 00:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja is ook zo en vandaag was het ook best slecht weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |