Wil je jezelf vergiftigen ofzo?quote:Op maandag 29 december 2025 00:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zal per keer een slok water nemen.
Niet over de Dijk toch?quote:Op maandag 29 december 2025 00:11 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nederlands wordt nogal laatdunkend over gedaan
Oja, Colour Haze twee keer in twee dagen was ook genot.quote:Op maandag 29 december 2025 00:10 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ben volgens mij maar 2 of 3 keer naar een concert geweest dit jaar.
Optreden van een maat van mij was tof, in een kleine antikraak zal in hartje Eindhoven, en daarnaast Colour Haze waar ik de levende Fok!-legende @:Dagoduck heb ontmoet
Twintig keer live gezienquote:Op maandag 29 december 2025 00:11 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Is ook pas sinds de laatste jaren.
Alleen om de grootheden. John Bernard kwam wel jarenlang elke avond bij ons thuis.quote:Op zondag 28 december 2025 21:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
jij treurt om elke tv-dode he?
Nee toch?quote:Op maandag 29 december 2025 00:11 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Is ook pas sinds de laatste jaren.
Nee Straan alleen in Spanje kom je echt weg met niks doen, dus je bent weer aan het projecterenquote:Op maandag 29 december 2025 00:11 schreef Strani het volgende:
"Ik doe niks en ik doe niks
Ik hang alleen maar rond
Kijk es door de ramen
En ik krab wat aan mijn kont"
@:redefine het is toch mooi dat jij gewoon je eigen themaliedje hebt in de Top 2000
Levensgevaarlijk ik weet het. Al is alles beter dan bier.quote:Op maandag 29 december 2025 00:11 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Wil je jezelf vergiftigen ofzo?
Hier niet, dan wel elders. 'Typische op sentiment spelende Nederpop-band die anders dan de rest wil zijn' heb ik wel eens ergens gelezen.quote:Op maandag 29 december 2025 00:12 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nee toch?
Kan me niet herinneren dat hier ooit op de Dijk gehaat werd tbh.
strontnagelquote:
Waarom zouden we in Spanje door de ramen kijken als we toch al altijd buiten zijn?quote:Op maandag 29 december 2025 00:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee Straan alleen in Spanje kom je echt weg met niks doen, dus je bent weer aan het projecteren
AI? Wat heeft dat ermee te maken?quote:Op maandag 29 december 2025 00:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk ik weet het. Al is alles beter dan bier.
Wel gestemd hier maar al jaren kansloos, wel weer in de Snob.quote:Op maandag 29 december 2025 00:12 schreef Dagoduck het volgende:
Helaas geen Wakker in een vreemde wereld in de lijst.
Tinus heeft een ongeluk gehad?quote:Op maandag 29 december 2025 00:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Bloehoehoedend hart
kwaomen zie daor angescheurd
quote:Op maandag 29 december 2025 00:06 schreef ArnieAlberts het volgende:
Er was trouwens een columnist op FOK! die ook al de wals aanhaalde gister:
https://frontpage.fok.nl/(...)cafe-platwalsen.html
quote:Elke nachtshift, zonder uitzondering, gooit hij random tijdens de lijst der lijsten het 'top 2000 walsje' erin. Een stukje André Rieu waarbij mensen, tara dara-da, *klop klop* *klop klop*, op potten of pannen moeten meeslaan. In coronajaar 2020 was dit al armoedig maar nog enigszins ludiek (want we zaten toch allemaal thuis en achter de webcam). Anno 2025 is het gewoon diep treurig. Hij doet het omdat híj het leuk vindt. De luisteraar moet het maar aanhoren...
In het verleden wel een aantal keren op gestemd ja.quote:Op maandag 29 december 2025 00:13 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Wel gestemd hier maar al jaren kansloos, wel weer in de Snob.
Redefine is AI. Maar wel een soort pre-alpha versie hoor.quote:Op maandag 29 december 2025 00:13 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
AI? Wat heeft dat ermee te maken?
Doet die man voor de Top 2000 elk jaar hetzelfde blouse'je aan?quote:
Gehaat is wat overdreven. Maar ik vind wel dat ze er teveel in staan. Veel van de nummers vind ik verre van boeiend.quote:Op maandag 29 december 2025 00:12 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nee toch?
Kan me niet herinneren dat hier ooit op de Dijk gehaat werd tbh.
En dan straks naar een houten hartquote:Op maandag 29 december 2025 00:13 schreef Isorden het volgende:
Van Bloedend Hart naar Heart-Shaped Box
Mogen ze wel uitkijken met dat vuur ertussen.quote:Op maandag 29 december 2025 00:14 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
En dan straks naar een houten hart
Ik heb jou dit jaar vaak genoeg gehoord over stormen dusquote:Op maandag 29 december 2025 00:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Waarom zouden we in Spanje door de ramen kijken als we toch al altijd buiten zijn?
Ja is ook zo en vandaag was het ook best slecht weerquote:Op maandag 29 december 2025 00:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb jou dit jaar vaak genoeg gehoord over stormen dus
AI is ook wel beter dan bier.quote:Op maandag 29 december 2025 00:13 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
AI? Wat heeft dat ermee te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |