Ghost.quote:Op maandag 29 december 2025 00:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat was jullie beste concert afgelopen jaar?
Ik denk toch Iggy op DTRHquote:Op maandag 29 december 2025 00:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen liveconcerten gezien dit jaarquote:Op maandag 29 december 2025 00:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Neil Young waarschijnlijk. Al zou ik mijn lijst met 400+ optredens even na moeten kijken.quote:Op maandag 29 december 2025 00:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ben alleen maar naar een tribute festival in Ahoy geweest, en daar ging het bier iets te hard dus heb niet eens alles fatsoenlijk meegekregenquote:Op maandag 29 december 2025 00:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
...maar dat stond er niet.quote:Op maandag 29 december 2025 00:08 schreef Redefine het volgende:
Overigens had op de plek van Tubular Bells een heel album van The Ramones kunnen staan.
Of 20 keer het kortste album ter wereld.quote:Op maandag 29 december 2025 00:08 schreef Redefine het volgende:
Overigens had op de plek van Tubular Bells een heel album van The Ramones kunnen staan.
Kneecap op BKSquote:Op maandag 29 december 2025 00:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Spinvis @ Bosspot, Amersfoortquote:Op maandag 29 december 2025 00:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
telt fonteinen van emotie als hippe taalquote:Op maandag 29 december 2025 00:08 schreef ArnieAlberts het volgende:
De regels aangaande INKELEN:
- Legendarisch = drinken
- hippe taal zoals 'Ladies en gentlepeople' = drinken
- Walsje aankondigen = drinken
- Walsje met potten en pannen = atje
- Luchtgitaar = vuist in de lucht, vloeken en drinken
- Elke keer dat Jeroen het format probeert om te zetten naar zijn show (dus meeslaan op een pan door een lied heen) = drinken
Dan had het geen top 2000 meer geweest.quote:Op maandag 29 december 2025 00:08 schreef Redefine het volgende:
Megadeth samen met Disturbedquote:Op maandag 29 december 2025 00:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee, dat is twee keer drinken. Zweverige kuttaal = twee keer drinken.quote:Op maandag 29 december 2025 00:09 schreef hihohaswessam het volgende:
[..]
telt fonteinen van emotie als hippe taal
Maar drie concerten gezien dus dan gelijk maar een top 3:quote:Op maandag 29 december 2025 00:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goede vraag! hier heb ik over nagedacht.quote:Op maandag 29 december 2025 00:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is de Dijk.quote:Op maandag 29 december 2025 00:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
Stiekem vind ik deze echt heel goed.
Ben volgens mij maar 2 of 3 keer naar een concert geweest dit jaar.quote:Op maandag 29 december 2025 00:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zal per keer een slok water nemen.quote:Op maandag 29 december 2025 00:08 schreef ArnieAlberts het volgende:
De regels aangaande INKELEN:
- Legendarisch = drinken
- hippe taal zoals 'Ladies en gentlepeople' = drinken
- Walsje aankondigen = drinken
- Walsje met potten en pannen = atje
- Luchtgitaar = vuist in de lucht, vloeken en drinken
- Elke keer dat Jeroen het format probeert om te zetten naar zijn show (dus meeslaan op een pan door een lied heen) = drinken
Daarvoor hadden we dan wel wat nummers eruit kunnen gooienquote:Op maandag 29 december 2025 00:09 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dan had het geen top 2000 meer geweest.
Nederlands wordt nogal laatdunkend over gedaanquote:Op maandag 29 december 2025 00:10 schreef Isorden het volgende:
[..]
Het is de Dijk.
Niks stiekem.
Dijk Goden
Normaal in Pessequote:Op maandag 29 december 2025 00:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |