dat is al snelquote:Op zondag 28 december 2025 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voor de laatste keer kunnen we Santana doen
Deze blijft goud.quote:
Hamandeggsquote:Op zondag 28 december 2025 21:23 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ham and eggs![]()
Bekijk deze YouTube-video
Met die middelste gaan we zo rennen.quote:
Ik ben nog steeds door de Instagram van Domino Santantonio aan het bladeren.quote:
Uiteindelijk niet, ging wel opvallen dat ie een aantal nummers al voor de 2e keer speelde die avond.quote:
Eindhoven uit, altijd lastig.quote:Op zondag 28 december 2025 21:23 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ben ik ook ooit geweest. Niet op eigen initiatief overigens, zeg ik er ter geruststelling bij. Op zich wel aardig, maar het geluid in dat stadion was echt bagger.
of kun je ze niet vinden?quote:
quote:Op zondag 28 december 2025 21:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds door de Instagram van Domino Santantonio aan het bladeren.
Mijn excuses.quote:Op zondag 28 december 2025 21:23 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nou, dat concert duurde NOG langer omdat er buiten iets van een dreiging was waardoor Guus moest doorspelen....
Nou met een glaasje prosecco, best te verstouwenquote:Op zondag 28 december 2025 21:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Iemand een toastje met Samba Pa Te?
Die moet nog heel even wachten.quote:
Straks ook nog Albatrossquote:
Dan pak ik de gifjes van Dave Grohl weer uit de kast.quote:
je bent zellufquote:
Gvd nu kan ik die niet meer maken straks en moet ik deze quoten.quote:Op zondag 28 december 2025 21:26 schreef Isorden het volgende:
[..]
Fuck that little mouse cuz im an albatraoz
Ik zal het morgen ook opzettenquote:Op zondag 28 december 2025 21:26 schreef Mansjester het volgende:
Ik zal jullie trots maken en morgen op werk top2000 opzetten
maar toch welquote:
Wat is er vanavond?quote:
Van Iggy Popquote:
laat het vanavond gebeurenquote:
Godzijdank heeft Baila de Gasolina het dit jaar nog niet gered. Vrees wel voor de T2k van 2026quote:Op zondag 28 december 2025 21:19 schreef Gehenna het volgende:
Je vraagt of ik zin heb in een kroket genot
Because the Night om 10 over 12 s nachts. Ja wel opvallend.quote:
Sowieso mijn lief hierquote:
quote:Op zondag 28 december 2025 21:28 schreef Cee het volgende:
Ik probeer elk jaar Top 2000 op kantoor aan te zetten maar er gaat er altijd binnen tien minuten eentje zeiken over te veel gitaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |