Zie café.quote:Op zondag 28 december 2025 21:21 schreef Isorden het volgende:
[..]
Denk dat stiekem best veel nederlanders dit van voor tot achter mee kunnen zingen
Dat denk ik ookquote:Op zondag 28 december 2025 21:21 schreef Isorden het volgende:
[..]
Denk dat stiekem best veel nederlanders dit van voor tot achter mee kunnen zingen
Heb je nog geneukt?quote:
die komen er gewoon openlijk voor uit!quote:
Zijn je oren nog heel?quote:Op zondag 28 december 2025 21:22 schreef Isorden het volgende:
Ben ooit nog eens meegeweest naar Groots... Golden circle tickets zelfs
kids with buns koninginnenquote:Op zondag 28 december 2025 21:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Kids With Buns maakte hier voor de Vlaamse versie van Beste Zangers een fijne Engelstalige versie van
count countquote:
Als hij dan na een seconde of 30 weer weg zou gaan en die mensen daar verder zou laten gaan wel ja. Maar nu is het toch weer vooral Morad die graag aandacht wil hebben.quote:Op zondag 28 december 2025 21:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
Mourad laat in de playbackplek even zien waarom hij wel echt de leukste dj is. Ja, die gimmick is bah, maar hij haalt de mensen er wel bij om Het is een nacht mee te zingen.
Vind ik mooi.
Ben ik ook ooit geweest. Niet op eigen initiatief overigens, zeg ik er ter geruststelling bij. Op zich wel aardig, maar het geluid in dat stadion was echt bagger.quote:Op zondag 28 december 2025 21:22 schreef Isorden het volgende:
Ben ooit nog eens meegeweest naar Groots... Golden circle tickets zelfs
Nou, dat concert duurde NOG langer omdat er buiten iets van een dreiging was waardoor Guus moest doorspelen....quote:
Het werd een hele lange nacht.quote:Op zondag 28 december 2025 21:23 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nou, dat concert duurde NOG langer omdat er buiten iets van een dreiging was waardoor Guus moest doorspelen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |