Why should I care?quote:Op zondag 28 december 2025 20:23 schreef Isorden het volgende:
[..]
Als je niet opneemt denkt je moeder gewoon...
She's not there
zo attent zijn wij niet op FOK!quote:Op zondag 28 december 2025 20:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja zeker liefik was daar met Kerst en ze weten hoe slopend zulke dagen zijn voor mij. Dus ff checken hoe het vandaag gaat
T hokt daar ook maar met elkaar he. Tis wachten tot er ééntje een scheve schaats rijdtquote:Op zondag 28 december 2025 20:24 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dan moet je eerst Jesper de Jong van de baan meppen
Geen fan van Blondie?quote:Op zondag 28 december 2025 20:23 schreef PippenScottie het volgende:
Mensen weten dat ik een hekel heb aan telefoneren dus niemand belt mij ooit, tenzij het echt belangrijk is.
Pure paniek dus als iemand mij nu belt
Dat had ik dit jaar bij met mn moeder... die belt me nooit.quote:Op zondag 28 december 2025 20:23 schreef PippenScottie het volgende:
Mensen weten dat ik een hekel heb aan telefoneren dus niemand belt mij ooit, tenzij het echt belangrijk is.
Het was een wilde gok. Heb helemaal nog geen schaatsen gekeken deze week. Moet even lastige keuzes maken waar mijn aandacht heen gaat momenteelquote:
Ho ho (ho), Santana is geen rommel.quote:
Het hele OKT is stom.quote:Op zondag 28 december 2025 20:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat was wel sneu jaHeel seizoen zo stabiel top drie en dan twee afstanden verprutsen.
Kijk goed nieuwsquote:Op zondag 28 december 2025 20:24 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat had ik dit jaar bij met mn moeder... die belt me nooit.
Dus toen die belde terwijl ik aan het werk was wist ik dat er iets niet goed was.
Dat was de dag dat mn pa te horen kreeg dat hij prostaatkanker had.
Gelukkig is dat inmiddels goed afgelopen en is hij schoon verklaard.
En Mercury Rev, Cornelius, Burning Spear en Songs:Ohiaquote:Op zondag 28 december 2025 20:24 schreef Gehenna het volgende:
Er hangt een lineup poster waar Morphine op staat in het café
Oh damn, dat is schrikken.quote:Op zondag 28 december 2025 20:24 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dus toen die belde terwijl ik aan het werk was wist ik dat er iets niet goed was.
Klopt en tegelijkertijd ook weer niet.quote:
Poahquote:Op zondag 28 december 2025 20:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
En Mercury Rev, Cornelius, Burning Spear en Songs:Ohia
quote:Op zondag 28 december 2025 20:23 schreef PippenScottie het volgende:
Gelukkig maarquote:Op zondag 28 december 2025 20:24 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja is uiteindelijk geopereerd, prostaat eruit en blijft nu voorlopig onder controle maar is wel schoon gelukkigquote:Op zondag 28 december 2025 20:25 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Oh damn, dat is schrikken.
Gelukkig gaat alles goed!
Sjiek rijtjequote:Op zondag 28 december 2025 20:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
En Mercury Rev, Cornelius, Burning Spear en Songs:Ohia
Mijn moeder belt mij nooitquote:Op zondag 28 december 2025 20:26 schreef essnhills het volgende:
[..]mijn moeder belt wel vaker, dat scheelt
STIJN VAN DE BUNT. Die kent u niet.quote:
quote:Op zondag 28 december 2025 20:26 schreef essnhills het volgende:
Stemplaatgenot![]()
1 van de allermooiste Nederlandse liedjes
juliaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 28 december 2025 20:26 schreef essnhills het volgende:
Stemplaatgenot![]()
1 van de allermooiste Nederlandse liedjes
Die hangt er al sinds het 1e café, maar de stemacties werken niet echtquote:
Dat lijkt mij een lief kind.quote:Op zondag 28 december 2025 20:22 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Schaatsen leverde.
Ik wil Fledderus troosten
Ik kijk best veel schaatsen, maar deze dude zag ik totaal niet aankomenquote:Op zondag 28 december 2025 20:26 schreef hole1988 het volgende:
[..]
STIJN VAN DE BUNT. Die kent u niet.
Stevie ook nietquote:Op zondag 28 december 2025 20:27 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik kijk best veel schaatsen, maar deze dude zag ik totaal niet aankomen
Hij schaatste te hard?quote:Op zondag 28 december 2025 20:27 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik kijk best veel schaatsen, maar deze dude zag ik totaal niet aankomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |