is dat een vrouwelijke prostaat?quote:Op zondag 28 december 2025 20:20 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Alles goed met je Prostatus?
Ze hebben wel een herkenbare stijl jaquote:Op zondag 28 december 2025 20:20 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb een keer per ongeluk een Status Quo concert gezien. Daar speelden ze dit liedje anderhalf uur lang.
Maar wel hoger dan de Sjonniesquote:Op zondag 28 december 2025 20:18 schreef Isorden het volgende:
De muzikale Vitesse is dit jaar ook degradeerd.
Middelpunt van Nederland, maar weinig te belevenquote:Op zondag 28 december 2025 20:19 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Lunteren is een stomme woonplaats
Was de Quo het grote voorbeeld van Kensington?quote:Op zondag 28 december 2025 20:20 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb een keer per ongeluk een Status Quo concert gezien. Daar speelden ze dit liedje anderhalf uur lang.
Schaatsen leverde.quote:Op zondag 28 december 2025 20:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zo, ff wat schaatsen en a Go Go erdoorheen gejaagd, ben er weer
Zeg er eens wat van @Gale_Boetticherquote:Op zondag 28 december 2025 20:18 schreef Isorden het volgende:
De muzikale Vitesse is dit jaar ook degradeerd.
Gewoon ophangen.quote:Op zondag 28 december 2025 20:21 schreef essnhills het volgende:
Moeder belde om te vragen of ik weer een beetje wakker was na de Kerst
Zo vlak voor stemplaten
Niet opnemen dan hè?quote:Op zondag 28 december 2025 20:21 schreef essnhills het volgende:
Zo vlak voor stemplaten
Dat was wel sneu jaquote:Op zondag 28 december 2025 20:22 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Schaatsen leverde.
Ik wil Fledderus troosten
Ik ookquote:Op zondag 28 december 2025 20:22 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Schaatsen leverde.
Altijd tegen jou? Wel lief dat ze aan je denkt.quote:Op zondag 28 december 2025 20:21 schreef essnhills het volgende:
Zo vlak voor stemplaten
Ze wilde naar de Spelen, maar she's not there?quote:Op zondag 28 december 2025 20:22 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Schaatsen leverde.
Ik Pien Hersman.quote:Op zondag 28 december 2025 20:22 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Schaatsen leverde.
das gelukkig verder weg van hier dan Erica... dat mag welquote:Op zondag 28 december 2025 20:21 schreef Isorden het volgende:
Een oom van me woonde in Lunteren.
Komt zo wel dichtbij
Ja, dat wil iedereen wel.quote:Op zondag 28 december 2025 20:22 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Schaatsen leverde.
Komt Don't Stop dan?quote:Op zondag 28 december 2025 20:21 schreef DecoAoreste het volgende:
Volgend uur alweer Status Quo. Soort van.
Als je niet opneemt denkt je moeder gewoon...quote:Op zondag 28 december 2025 20:21 schreef essnhills het volgende:
Zo vlak voor stemplaten
Arme Meid. Al bewogen er wel meer die wel weg mochten.quote:Op zondag 28 december 2025 20:22 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Schaatsen leverde.
een gillende keukenmeidquote:
Too soon Deco.quote:Op zondag 28 december 2025 20:22 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ze wilde naar de Spelen, maar she's not there?
ik heb je nummerquote:Op zondag 28 december 2025 20:23 schreef PippenScottie het volgende:
Mensen weten dat ik een hekel heb aan telefoneren dus niemand belt mij ooit, tenzij het echt belangrijk is.
Pure paniek dus als iemand mij nu belt
Nouja geen woord aan gelogen dat Rosalyn van Vitesse is gedegradeerdquote:Op zondag 28 december 2025 20:22 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Zeg er eens wat van @:gale_boetticher
Ja zeker liefquote:Op zondag 28 december 2025 20:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Altijd tegen jou? Wel lief dat ze aan je denkt.
Dat was wel sneu jaquote:Op zondag 28 december 2025 20:22 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Schaatsen leverde.
Allemaal Pippen bellen nu dusquote:Op zondag 28 december 2025 20:23 schreef PippenScottie het volgende:
Mensen weten dat ik een hekel heb aan telefoneren dus niemand belt mij ooit, tenzij het echt belangrijk is.
Pure paniek dus als iemand mij nu belt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |