Middelpunt van Nederland, maar weinig te belevenquote:Op zondag 28 december 2025 20:19 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Lunteren is een stomme woonplaats
Was de Quo het grote voorbeeld van Kensington?quote:Op zondag 28 december 2025 20:20 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb een keer per ongeluk een Status Quo concert gezien. Daar speelden ze dit liedje anderhalf uur lang.
Schaatsen leverde.quote:Op zondag 28 december 2025 20:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zo, ff wat schaatsen en a Go Go erdoorheen gejaagd, ben er weer
Zeg er eens wat van @Gale_Boetticherquote:Op zondag 28 december 2025 20:18 schreef Isorden het volgende:
De muzikale Vitesse is dit jaar ook degradeerd.
Gewoon ophangen.quote:Op zondag 28 december 2025 20:21 schreef essnhills het volgende:
Moeder belde om te vragen of ik weer een beetje wakker was na de Kerst
Zo vlak voor stemplaten
Niet opnemen dan hè?quote:Op zondag 28 december 2025 20:21 schreef essnhills het volgende:
Zo vlak voor stemplaten
Dat was wel sneu jaquote:Op zondag 28 december 2025 20:22 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Schaatsen leverde.
Ik wil Fledderus troosten
Ik ookquote:Op zondag 28 december 2025 20:22 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Schaatsen leverde.
Altijd tegen jou? Wel lief dat ze aan je denkt.quote:Op zondag 28 december 2025 20:21 schreef essnhills het volgende:
Zo vlak voor stemplaten
Ze wilde naar de Spelen, maar she's not there?quote:Op zondag 28 december 2025 20:22 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Schaatsen leverde.
Ik Pien Hersman.quote:Op zondag 28 december 2025 20:22 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Schaatsen leverde.
das gelukkig verder weg van hier dan Erica... dat mag welquote:Op zondag 28 december 2025 20:21 schreef Isorden het volgende:
Een oom van me woonde in Lunteren.
Komt zo wel dichtbij
Ja, dat wil iedereen wel.quote:Op zondag 28 december 2025 20:22 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Schaatsen leverde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |