Tonnoquote:Op zondag 28 december 2025 13:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen er komt iemand pizza eten vanavond. Hij is een vleeseter en ik niet. Wat is een lekkere pizza combinatiie?
zelfs ik vond dat heerlijk om te zien, Madrid was ik toen wel heel erg klaar mee.quote:Op zondag 28 december 2025 13:51 schreef Isorden het volgende:
[..]
Bohhh die wedstrijd was wel echt broekje uit hoor.
NU MOET MADRID ER HONDERD MAKEN.
Note to self - geen 4 delirium drinken 11 januari dusquote:Op zondag 28 december 2025 13:50 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik had een avond een keertje een stuk of 4 delirium op. Was die avond toen ajax madrid met 4-1 versloeg. Ik ging blijkbaar later nog naar de karaoke met een maat en trok daar mijn shirt uit toen You can leave your hat on van Joe Cocker erop kwam. Ik kon me daar niks meer van herinneren![]()
![]()
Ik kan het dus warm aanbevelen.
Nee, die is eerder te vinden op een dance feestquote:Op zondag 28 december 2025 13:51 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja maar die staat zo te zien niet in het cafe
Het nummer of de band?quote:Op zondag 28 december 2025 13:52 schreef Dagoduck het volgende:
Zat gister in de auto tijdens Madness. Dat was wel even geniet0n.
Lasse Schone Godquote:Op zondag 28 december 2025 13:52 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
zelfs ik vond dat heerlijk om te zien, Madrid was ik toen wel heel erg klaar mee.
Het is toch nog lang geen weer voor een Elfstedentocht?quote:Op zondag 28 december 2025 13:51 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Waar blijven die Noren dan?
Huh?quote:
heerlijke pot was datquote:Op zondag 28 december 2025 13:52 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
zelfs ik vond dat heerlijk om te zien, Madrid was ik toen wel heel erg klaar mee.
You want to break free?quote:Op zondag 28 december 2025 13:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bij het volgend liedje maar stofzuigen
Of beter. 6 deliriums drinkenquote:Op zondag 28 december 2025 13:52 schreef alopio het volgende:
[..]
Note to self - geen 4 delirium drinken 11 januari dus
Je moet dan ook wel kwaliteits tonijn nemenquote:Op zondag 28 december 2025 13:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
iewll tonijn-pizza. Van die vieze tonijn uit blik
Dan is de pizza niet te betalenquote:Op zondag 28 december 2025 13:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Je moet dan ook wel kwaliteits tonijn nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |